Студенти КНТЕУ на "CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT"
Загальна інформація
Студенти Київського національного торговельно-економічного університету за інформаційної участі кафедри журналістики та реклами та технічної підтримки ТРОС взяли участь в організації бізнес-конференції «CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT: Код першокласного сервісу» у статусі Organize team.
19 лютого 2021 року в м. Києві відбулася подія «CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT: Код першокласного сервісу» у форматі online | ofline за участю провідних експертів з теми CX – трансформації та управління клієнтським досвідом, налаштування першокласного сервісу.
Олена Жупікова - засновник KA Group - premium business events, урочисто відкрила подію, представила партнерів, спонсорів та професійних спікерів.
На інтерактивній крос-платформі з обміну досвідом у стратегіях, методах та інструментах ефективного клієнтського досвіду та сервісу зустрілись провідні спікери, які дали можливість почути про кейси та best-practice клієнтоорієнтованих рішень від компаній: Сільпо, MEGOGO, Cінево, OLX, OTP Bank Ukraine, Fedoriv Group, Red Bull, GRAPE, UAMASTER, McCann Kyiv, Neuro-knowledge, BBDO - а також побачити майстер-класи від міжнародних експертів у галузі Сustomer Journey.
Форум об'єднав спікерів на одній сцені і бізнес-еліту в одному залі у форматі online | ofline, надавши можливість студентам КНТЕУ почути цінний контент від експертів, дізнатися про глобальні СХ-тренди, які закладені в систему координат комунікацій із клієнтом у формуванні його лояльності, інвестиції в економіку вражень бренду, зробити фотозвіти, взяти автографи, дізнатись актуальні проривні ідеї та перейняти досвід справжніх професіоналів.
Особлива подяка найкращим представникам студентства ТРОС КНТЕУ: Андрію Федотову, Івану Баштовому, Олександрі Таргоній, Дарині Авраменко, Катерині Гнатенко - та керівнику ТРОС КНТЕУ к.е.н., доценту кафедри журналістики та реклами Діані Файвішенко.
Посилання на сайт з докладним описом програми бізнес-форуму
Чекаємо нових подій, нових спікерів та нових вражень!
Приєднуйся і дій!
Р.S. дотримання усіх санітарних норм: температурний скринінг на вході, САНІТАЙЗЕР на всіх локаціях, не більше 2 учасників за одним столом, 1000 квадратних метрів івент-холу до 100 учасників.