logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Онлайн конференція PR| Digital Marketing Trends

Загальна інформація

Студенти Київського національного торговельно-економічного університету кафедри журналістики та реклами взяли участь в онлайн конференції «DIGITAL MARKETING TRENDS» 24 і 25 лютого 2021 року.

Конференція була присвячена питанням та основним трендам digital-маркетингу  у медіа-середовищі 2021 року, де основними спікерами виступили:

Марія Сорокіна — Head of Content Marketing Group, Skyeng. В інтернет-маркетингу з 2007 року. Останні 5 з половиною років розвиває контент-маркетинг Skyeng і Skysmart.

Володимир Галіка — Managing Partner NGN.agency, 10 років досвіду роботи в локальних і мережевих агентствах на позиціях керівного директора і директора зі стратегії. Працював з Lenovo, Coca-Cola, Avon, Bonduelle, Sony, Jacobs і інші.

Андрій Шатирко — засновник, Shatyrko Agency, підприємець, маркетолог. Сертифікований фахівець в YouTube і відеореклами.

Олександр Рись — амбасадор SendPulse. З 2013 року експерт в сфері direct маркетингу, автор навчальних занять і курсів по email маркетингу.

Теми, які обговорювались на конференції:

  1. Do it Fast. Чому диджитал-маркетинг повинен бути швидким і які для цього є інструменти.
  2. Тренди месенджер-маркетингу або чого чекати від 2021?
  3. Пов’язуємо перегляди на YouTube-каналі і бізнес-метрики. Як все прорахувати, створити і розвинути. Досвід Skyeng.
  4. Чудеса омніканальності: ідеальний мікс каналів комунікації в 2021.
  5. Customer Experience — невід’ємна частина брендингу.
  6. Перспективи розвитку Telegram месенджера, як розвивати і об’єднувати людей в ком’юніті.
  7. Що важливо знати про Tik Tok в 2021 році для продажу і впізнаваності?
  8. Як налаштувати систему «Трафік — обробка заявок — продукт» і керувати нею без нервів і милиць.
  9. Як рекламуватися в Instagram і Facebook в 2021.
  10. Instagram-фільтри новий основний вид контенту.
  11. Практика запуску реклами на Youtube для бізнесу.

Студенти КНТЕУ активно брали участь у форматі online протягом двох продуктивних днів конференції разом з виступами експертів з Combot, Skyeng, SendPulse, Fedoriv Agency, FFFACE.ME, Elama, 13chats, NGNagency, UAMASTER, взяли участь у дискусійних панелях та обговоренні кейсів.

Чекаємо нових подій, нових спікерів та нових вражень!

Приєднуйся і дій!

25.02.2021
433884
5457
остання редакція 20.07.2021
43630