logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Нові тренди креативної індустрії та PR на "X-Ray Marketing Conference-2021"

Загальна інформація

У рамках Консумерського фестивалю до Всесвітнього дня захисту прав споживачів студенти Київського національного торговельно-економічного університету за інформаційної та організаційної підтримки кафедри журналістики та реклами у складі учасників ТРОС КНТЕУ, РСС КНТЕУ  взяли участь  у бізнес-конференції «X-Ray Marketing Conference».        

11 березня 2021 року на "X-Ray Marketing Conference" 20 директорів із маркетингу, digital- та PR-фахівців поділилися досвідом трансформації комунікації під час кризи, ребрендингу, збільшення лояльності аудиторії через соціальні проєкти і розказали про те, як впроваджували сміливі рішення в непрості часи.

Серед спікерів виступили: директор з маркетингу MEGOGO Лера Толочина, директор з комунікацій АЗС WOG Олена Осипчук, директор FILM.UA Entertainment Юлія Сабадаш, директор з маркетингу Parimatch Holding Іван Ляшенко, директор з корпоративних комунікацій «Нова пошта» Олена Плахова та ще 15+ топових експертів.

На конференції  "X-Ray Marketing Conference" студенти дізнались:

  • як побудувати ефективну комунікацію в нових реаліях, від віцепрезидентки Української PR-Ліги Олени Дерев'янко;
  • про рекламу, яка ефективно працює навіть у локдаун, від глави департаменту маркетингу METRO Антона Жоріна;
  • як створити соціальний проєкт з хорошим результатом для бізнесу, від директорки з корпоративних зв'язків «Київстар» Анни Захараш;
  • про нові вектори розвитку медіасервісу, від директорки з маркетингу MEGOGO Лери Толочиної.

Організатори, онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро Ekonomika+, створили участь в ONLINE та OFLINE-середовищі. Саме студенти КНТЕУ змогли  отримати досвід усіх 20 спікерів у повному форматі, відчути церемонію нагородження X-RAY Marketing Awards, де щорічно у рамках цієї події нагороджують найкращих представників креативної індустрії, мали право проголосувати  та  підтримати тих, хто здивував своїми рішеннями, ребрендингом, комунікаціями у 2020 році.

Особлива подяка генеральним партнерам "X-Ray Marketing Conference" - «Нова пошта» та партнеру — Glo; організаторам Ekonomika + — бізнес/медіа бюро, до якого входять: лідер ділового контенту Delo.ua, онлайн-медіа про PR і маркетинг MMR.ua, дайджест ділової жінки Womo.ua та журнал «ТОП-100. Рейтинги найбільших»; керівнику та учасникам Творчого рекламного об’єднання студентів кафедри журналістики та реклами  Діані Файвішенко, Андрію Федотову, Анастасії Карпенко, Тамараі Смалій, Каріні Шуст, Софії Вяткіній.

Дізнатися більше про спікерів конференції можна за посиланням.

Чекаємо нових подій та нових вражень!

Приєднуйся і дій!

11.03.2021
433884
6065
остання редакція 21.07.2021
43630