logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Онлайн-лекція від міжнародного агентства Digital Chain Agency

Загальна інформація

Кафедрою журналістики та реклами Київського національного торговельно-економічного університету в рамках Консумерського фестивалю 18 березня  2021 року для студентів І курсу спеціальності 061 «Журналістика», спеціалізації «Реклама та зв’язки з громадськістю» було організовано та проведено online-лекцію від проджект-менеджера міжнародного агентства Digital Chain Agency Поліною Бєлоглазовою. У рамках зустрічі першокурсники змогли не тільки дізнатися особливості роботи проєктного менеджера, а і сформулювати для себе принципи роботи сучасного медіабізнесу, опанувати права в медіасередовищі.

Майбутні фахівці розглянули кейс формування бренду "ROKETA", всі етапи роботи над проєктом, можливості оцінити ефективність усіх етапів рекламної кампанії зазначеного бренду. Також Поліною Бєлоглазовою було надано відомості про перелік спеціальностей, яких потребує сьогоднішній комунікаційний бізнес, отже, кожен зміг замислитись над своїм подальшим працевлаштуванням.

Студентська спільнота та запрошена гостя дійшли згоди про необхідність проведення таких заходів на регулярній основі, адже це не тільки сприяє розвитку майбутніх фахівців, а і надихає професіоналів на подальше зростання.

Особлива подяка спікеру лекції Поліні Бєлоглазовій та організатору й модератору проведення зустрічі к.е.н, доценту кафедри журналістики та реклами Євгенії Кияниці.

Чекаємо нових спікерів та нових вражень!

Приєднуйся і дій!

18.03.2021
433884
3797
остання редакція 21.07.2021
43630