Студенти КНТЕУ на «SHE Congress'2021»
Загальна інформація
У рамках Консумерського фестивалю за інформаційної та організаційної підтримки кафедри журналістики та реклами студенти Київського національного торговельно-економічного університету у складі Творчого рекламного об’єднання студентів 24 березня 2021 року взяли участь у заході «She Congress», що проходив в онлайн-форматі за підтримки та організації Ekonomika+ бізнес/медіа бюро та онлайн-медіа Wo.Mo.
Щороку She Congress піднімає актуальну тему: реалізація, збереження балансу, енергія для нових досягнень жінок у цифровому світі. Провідна тема – природа жіночого лідерства й навичок, які опановує кожна жінка-лідер під час невизначеності для розвитку себе й своєї кар’єри.
На "SHE Congress'2021" виступили представниці малого, середнього та великого бізнесу, топменеджерки провідних компаній, спортсменки, представниці креативної індустрії, чий досвід допоміг десяткам тисяч жінок досягти успіху.
Конгрес проходив онлайн, де до безкоштовної трансляції приєдналися понад 20 000 учасників.
18 жінок-лідерів у своїх сферах розповіли, як будувати глобальний бізнес, змінювати стереотипи, досягати успіху в кар'єрі та бізнесі, зберігати ресурс, утримувати лідерство, гнучкість, внутрішню силу й досвід:
- Вероніка Цепкало - представник об'єднаного штабу Світлани Тихановської;
- Надія Матвєєва - українська теле- і радіоведуча;
- Наталія Шмігельська - засновниця холдингу "Укрптахосервіс";
- Альона Андронікова - генеральний директор компанії "Moneyveo";
- Альона Дегрік-Шевцова - СEO fintech-компанії "LeoGaming" та керівник міжнародної платіжної системи "LEO";
- Тетяна Міськова - директорка Офісу з просування експорту України;
- Катерина Возіанова - засновниця, СЕО "Indposhiv Bespoke House";
- Аліна Качоровська - СЕО Kacho Group, співзасновниця бренду "Kachorovska";
- Вікторія Рєпа - СЕО & co-founder;
- Юлія Осмоловська - генеральний директор AB&D Group, магістр філософії Кембриджського університету, парламентер і дипломат;
- Галина Воробйова - голова правління «Імперіал Тобакко Продакшн Україна»;
- Яніна Ольховська - директор із питань комунікацій, КСО та залученості UKRSIBBANK BNP Paribas Group;
- Олена Кривченкова - старший національний лідер, б'юті-експерт "Mary Kay Ukraine";
- Анна Клименко - керівниця відділу HR, експерт в організаційній психології і психології прийняття рішень;
- Антоніна Бородіна - засновниця "Borodina Antonina", одяг для танців та спорту;
- Дар’я Озерянко - засновниця українського бренду "Ozerianko bags".
Впродовж бізнес-події студенти КНТЕУ дізналися:
- Які обмежувальні переконання заважають жінкам розвинути підприємство у великий бізнес та як їх подолати
- Компетенції лідерки для управління мультикультурним колективом
- Правила ділових жінок
- М'яка сила, залізна воля: як жінкам досягати великих результатів у бізнесі
- Управління та лідерство: дві грані однієї реальності
- Як жінки і чоловіки сприймають інвестиції
Майбутні фахівці з журналістики та реклами опанували практичні навички організації бізнес-подій у режимі онлайн, кадрову постановку, секрети режисури та написання тексту, висвітлення подій в онлайн-форматі.
Особлива подяка за інформаційну організацію та технічну допомогу керівнику та учасникам ТРОС КНТЕУ, РСС ФТМ: Файвішенко Єві, Жураковській Аліні, Катерині Гнатенко, Єлизаветі Гришиній, Ілоні Антонюк, Анні Лагутіній.
Більш детальна інформація за посиланням.
Чекаємо на нові події, нові знання!
Приєднуйся і дій!