logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Запрошені до участі в підсумковій відео-конференції ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Міжнародні економічних відносини»

Загальна інформація

Прізвище

ЗВО

Назва роботи

Шифр

Кількість балів

1

Ковтун Тарас Костянтинович

Київський національний торговельно-економічний університет

Зовнішньоторговельне співробітництво держав в умовах глобальної економічної рецесії

«Зовнішньоторговельне співробітництво»

94,5

2

Осадчук Валерія Євгеніївна

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Вікна можливостей у розвитку торговельно-економічних відносин України та Китаю за умов пандемії Соvid-19 та у постпандемічний період

Україна-Китай

93

3

Пожарський Денис Сергійович

Національний  університет водного господарства та природокористування

Вплив міграції висококваліфікованих працівників на конкурентоспроможність та економічне зростання країни

«Brain drain»

92,5

4

Книш Людмила Аркадіївна

Західноукраїнський національний університет

Вплив коронакризи на глобальні міграційні потоки

Міжнародна міграція

92

5

Ніколаєв Станіслав Олександрович,

Бабенко Дарія Сергіївна

Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Сумський державний університет

Блокчейн-технології в міжнародних економічних відносинах: умови діджиталізації міжнародного бізнесу

Блокчейн

90

6

Шабельник Микола Миколайович

Маріупольський державний університет

Глобальні економічні криз ХХІ століття: причини, наслідки та контроль виникнення

Globalcrisis_control

87,5

7

Миронюк Марія Анатоліївна

Державний університет «Житомирська політехніка»

Національний бренд як засіб підвищення конкурентоспроможності України на міжнародних ринках

Національний бренд

86,5

8

Шевчук Софія Вікторівна

Львівський торговельно-економічний університет

Переваги та ризики політики екстремально низьких процентних ставок у європейських країнах

«Процентні ставки»

86

9

Мороз Анна Дмитрівна

Львівський інститут економіки і туризму

Вплив міжнародного туризму на економічне зростання провідних туристичних країн та України

«International tourism»

86

10

Гаркуша Владислава Олександрівна

Харківський національний університет імені Симона Кузнеця

Інструменти забезпечення міжнародної конкурентоспроможності консалтингової компанії

International competitiveness

86

11

Бойко Влада Олегівна

Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

«Блакитні фішки» як складова геоекономічного позиціонування країни

«Blue chips»

86

12

Яцюк Інна Миколаївна

Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ

Оцінка стану та можливостей розвитку вітчизняного ринку меду

«Експортний потенціал»

85,5

13

Шишкіна Віра Ігорівна

Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Вплив корпоративної соціальної відповідальності на розвиток сучасних ТНК

«КСВ ТНК»

85,5

14

Зробок Олексій Олегович

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сикорського»

Оцінювання впливу пандемії Covid-19 на міжнародну конкурентоспроможність національних економік

Конкурентоспроможність країни

85,5

15

Харченко Юлія Віталіївна, Максименко Катерина Юріївна

Сумський національний аграрний університет

Глухівський агротехнічний  інститут імені С.А. Ковпака

Економічні відносини України на світовому ринку продукції коноплярства

«Арсенал»

85,5

28.03.2021
433884
1239
остання редакція 31.03.2021
433884