Журналісти та рекламісти на People management: Атланти для талантів
Загальна інформація
За сприяння інформаційної підтримки кафедри журналістики та реклами Київського національного торговельно-економічного університету, за участі та технічної підтримки Творчого Рекламного Об’єднання Студентів здобувачі вищої освіти взяли участь у організації та висвітлення у медіапросторі бізнес конференції «PEOPLE MANAGEMENT: АТЛАНТИ ДЛЯ ТАЛАНТІВ».
20 травня 2021 року у м. Києві відбулася подія «PEOPLE MANAGEMENT: АТЛАНТИ ДЛЯ ТАЛАНТІВ» у форматі online | ofline провідних спікерів конференції:
- Олена Жупікова - засновниця KA Group - premium business events
- Анна Адом - член правління, директорка з управління персоналом та побуту ПрАТ «Полтавський ГЗК» групи Ferrexpo
- Ольга Горбановська - керівника практики People Advisory Services EY в Україні
- Рената Дельпорте - старший віце-президент і Global HR Business Partner компанії SoftServe
- Ірина Рубіс - співзасновниція Biasless, тренеркіа з різноманіття та інклюзивності
- Катерина Губарєва - AVP People Development, GlobalLogic
- Наталія Кочергина - психоаналітик, психодинамічний консультант організацій, executive-коуч, сертифікований тренер, член ISPSO
- Ніни Домбровської - директорка Henkel Ukraine
- Оксани Олійник – директорки з управління персоналом і розвитку організації Kyivstar
- Анна Метельська - співзасновниця проєкту “Mental Health for Business” та конференції «Mental Health and Emotional Wellbeing for Business»
- Дмитро Козлов - Виконавчий директор Асоціації HR FORUM
- Тетяна Пашкіна - HR-експерт, консультант
- Тетяна Петруха - сертифікований тренер Service Quality Institute, учасник навчальних програм ZAPPOS
- Юлія Пилипенко - HR Director Raiffeisen Bank Aval
- Яна Романенко - Директор з управління персоналом і комунікаціями ТЕРРА ФУД
- Кирило Руднєв - керівний партнер компанії SMART business, Microsoft Gold Certified Partner
- Ірина Сєдова - керівник організаційною ефективністю (Manager Organizational Effectiveness, People & Culture, Philip Morris Ukraine, Caucasus & Moldova)
- Кірілл Манковскі - CEO robota.ua
Конференція об'єднала фахівців на одній сцені і бізнес-еліту в одному залі у форматі online | ofline, надавши можливість здобувачам вищої освіти КНТЕУ почути цінний контент від експертів та дізнатися:
- Як переосмислюється та трансформується роль HRD та лідерства?
- Як змінився ринок праці у бік віддаленої роботи та розподілених команд?
- Як трансформується пул талантів та кар’єрна поведінка людей у цифровому світі?
- Як автоматизувати функції управління та комунікації у гібридному workplace?
- Як налаштувати системний підхід у роботі із корпоративною культурою?
- Як впроваджувати нові стійкі і зрозумілі метрики оцінки KPI і постановки ОКР
- Як залучати Wellbeing та D&I стратегії до глобальних цілей компанії та підтримувати команду у ресурсному стані?
- Як бути професійним тьютором та драйвером інновацій у розвитку reskilling, upskilling, cross-skilling?
Підготовка та офіційне відкриття конференції, 4 блок-виступа експертів та 2 панельні дискусії на тему «Переосмислення та трансформація ролі HR. Як вибудовувати road map HR-процесів в умовах невизначеності» та Diversity, Equity & Inclusion челенджі в управлінні компаній» дали змогу учасникам:
- Зрозуміти , як розширити лідерські компетенції та застосувати емоційний інтелект,
- Адаптувати гнучкі управлінські моделі,
- Продумати новий rod-map співпраці з командою,
- Проаналізувати шляхи усунення конфліктних ситуацій,
- Обґрунтувати альтернативність рішень управлінських задач в умовах пандемії,
- Зробити якісну фотозйомку та монтаж «stories» у соціальних мережах.
Особлива подяка КА-Group за надану можливість участі у якості Оrganize team найкращим представникам студентства ТРОС КНТЕУ, РСС ФТМ: Андрію Федотову, Івану Баштовому, Олександрі Таргоній, Софії Вяткіній, Івану Удовіченко та керівнику ТРОС кафедри журналістики та реклами Діані Файвішенко. Інформація за посиланням: https://cem.kagroup.ua/.
Чекаємо нових подій, нових спікерів та нових вражень!
Приєднуйся і дій!
Р.S. дотримання усіх санітарних норм: температурний скринінг на вході, САНІТАЙЗЕР на всіх локаціях, не більше 2 учасників за одним столом, 1000 квадратних метрів івент-холу до 100 учасників.