«Антикризовий PR марафон #9»
Загальна інформація
Здобувачі вищої освіти Київського національного торговельно-економічного університету за інформаційної та технічної підтримки кафедри журналістики та реклами взяли участь в організації конференції «Антикризовий PR марафон #9».
20 травня 2021 року відбулась 9-а щорічна конференція в офлайн | онлайн форматі, яка зібрала топових PR-експертів та директорів з комунікацій великих компаній та недержавного сектору, з найдієвішими в умовах кризи PR-кейсами та сформували тренди 2022 року:
- Євгеній Дихне - президент авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України"
- Олена Дерев’янко - віце-президентка Української PR-ліги
- Наталія Рева - PR-директорка SAGA Development
- Олена Бабикіна - старша менеджерка із корпоративних відносин компанії Carlsberg Ukraine
- Оксана Коваль - керівниця департаменту комунікацій, PR та GR Kernel
- Катерина Гуленок - керівниця напрямку корпоративних комунікацій "Брокард-Україна
- Олена Осипчук - Директорка із комунікацій
- Світлана Пугач - Директорка зі стратегічних партнерств
- Сергій Демченко - Начальник управління з корпоративних комунікацій
- Тіна Михайловська - співзасновниця та керівниця
- Ксенія Тюрікова - Head of PR Communications & Employer Branding
- Катерина Співакова - директорка комунікаційної агенції Pleon Talan
- Юрій Сідоренко - Директор Департаменту у справах інформації та зв‘язків з громадськістю Харківської міської ради
- Олександра Гнатик - Керівниця PR напрямку
- Маріанна Коніна - Chief Public Engagement Officer
- Анна Давиденко - PR agent Гаріка Когородського та Володимира Дантеса
- Тетяна Шерман - Керівниця департаменту маркетингу та комунікацій Академія ДТЕК
- Олена Шрамко - директорка департаменту з корпоративних комунікацій
- Марія Пінчук - директорка з комунікацій
- Олександр Клімашевський - digital director, медіа консультант
- Анна Захараш - Директор з корпоративних зв’язків
- Тетяна Пушнова - керівниця публічних комунікацій
- Оксана Миронько - директорка з комунікацій ЕВА
- Погоріла Олександра - директорка з комунікацій холдингу UFuture, засновниця комунікаційної агенції UAgency
- Сергій Дідковський - PR-стратег, співвласник «Ресторанські»
- Ярина Ключковська - директорка з корпоративних комунікацій
- Анна Дерев’янко - виконавча директорка EBA, член Національної ради реформ при Президентові України та Ради World Economic Forum Global Agenda Council.
Здобувачі вищої освіти дізнались:
- Які інструменти допомагають провести моніторинг ризиків та запобігти фінансовим та репутаційним втратам
- Навіщо бізнесу соціальна відповідальність та чому це більше ніж іміджева активність
- Цінність корпоративних благодійних фондів
- Стратегії побудови іміджу роботодавця: як ваші співробітники стають адвокатами бренда
- Як бізнесу стати надійним партнером державних органів та об’єднати зусилля для реалізації ініціатив
- Актуальні практики побудови персонального бренду, об’єкт хейту у соціальних мережах
PR-марафон надав можливість отримати майбутнім фахівцям досвід спікерів, поставити питання, здійнювати та брати участь у відеозйомках, отримати презентації спікерів та поставити питання під час нетворгкінгу, перейняти їх досвід та почути корисну інформацію, взяти участь у церемонії нагородження найкращих PR-проєктів.
Особлива подяка організатору Еkonomika+, бізнес медіа бюро та найкращим представникам студентства ТРОС КНТЕУ: Катерині Гнатенко, Єлизаветі Гришиній, Вікторії Данич, Богдану Кулинко та керівнику ТРОС КНТЕУ кафедри журналістики та реклами.
Посилання на сайт з докладним описом програми марафону: https://prmrfn.mmr.ua
Чекаємо нових подій, нових спікерів та нових вражень!
Приєднуйся і дій!