День HR-менеджера в КНТЕУ
Загальна інформація
Менеджмент персоналу – не професія, а стан душі
Щороку кожну третю середу вересня наш університет традиційно долучається до святкування Дня HR-менеджера. Зазвичай в цей день небайдужі до проблем управління людськими ресурсами студенти, фахівці-практики та викладачі кафедр обмінюються цікавою та актуальною інформацією щодо сучасних реалій професії HR-менеджера.
На святкову зустріч, що відбулася у SMART-бібліотеці КНТЕУ 15 вересня 2021 року, були запрошені менеджер із розвитку бренду роботодавця ІТ-компанії Provectus Ольга Максимець, контент-менеджер Анна Клич, менеджер з внутрішніх комунікацій міжнародної ІТ-компанії Miratech Марина Демиденко та директор Центру розвитку кар’єри КНТЕУ Оксана Назаренко.
Гаранти освітньо-професійної програми «Менеджмент персоналу» та керівники «Клубу HR-менеджмент» Валентина Жуковська та Ірина Миколайчук привітали студентів – майбутніх менеджерів з персоналу з їхнім професійним святом, наголосили на тому, що вони зробили своєчасний та вдалий вибір майбутньої професії.
Слухачам – представникам різних груп майже всіх курсів було цікаво дізнатися про особливості роботи фахівців в ІТ-компаніях та про найбільш вагомі компетентності, які потрібно удосконалювати для успішної кар’єри. Спікери розкрили напрями розвитку HR-менеджменту, наголосили на тому аспекті, як саме знання, отримані студентами під час опанування різних навчальних дисциплін, можуть їм знадобитися у майбутньому.
Цікавою частиною зустрічі стала участь всіх присутніх у командній грі за технологією фасилітації World cafe, організованою та проведеною професором кафедри менеджменту Валентиною Жуковською. За її результатами студенти змогли розвинути навички презентації та командної роботи, а також відчути себе на якийсь час справжніми рекрутерами.
Наприкінці свята гості не лише відповіли на всі запитання студентів, а також посмакували спільно зі студентами традиційним святковим тортом, спеціально виготовлений до Дня HR-менеджера майстрами НВО КНТЕУ.
Щиро дякуємо організаторам свята, його учасникам та чекаємо на нові зустрічі!