logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Хакатон «Student to student»

Загальна інформація

18 листопада 2021 року на кафедрі маркетингу відбувся Хакатон «Student to Student», де студенти обговорили питання практичної підготовки в Університеті, працевлаштування та досвіду роботи у сфері бренд-менеджменту.

Спікерами «Student to Student» виступили студентки, які емоційно та щиро поділилися професійними здобутками в сфері бренд-менеджменту.

Рекламний копірайтер, ведуча заходу Анастасія Десятник розповіла про власний творчий шлях, активну участь у створенні кейсів відомих брендів, а також розкрила секрет – як бути успішною студенткою та затребуваним фахівцем.

Лінкбілдер, спікер заходу Юліана Лисюк поділилась власною історією працевлаштування, розповіла, які саме Soft Skills варто розвивати, щоб створити особистий успішний бренд, представити себе через резюме та у процесі проходження співбесіди.

Організатор івентів Анна Гурська розкрила власні лайфхаки планування часу та важливість навчання в університеті для теперішньої роботи, описала процес організації івентів cучасних брендів різних сфер та їх значення для сучасного споживача.

Досвід, яким поділилися студенти є яскравим підтвердженням блискучого застосування набутих у КНТЕУ компетентностей для майбутньої професії.

Організатором зустрічі була доцент кафедри маркетингу Олена Миколаївна Клібанська.

Вдячні креативним та талановитим студентам за позиціювання нашого Університету, цікаві розповіді, гарний настрій, почуття гумору та позитивну атмосферу.

18.11.2021
43630
1750
остання редакція 19.11.2021
43630