logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Фінал кейс-змагань «Lifecell campus»

Загальна інформація

24 листопада 2021 року на кафедрі маркетингу в рамках Студентського театру експериментального маркетингу «Маркетинг 5.0» відбувся фінал кейс-змагань «lifecell campus».

Підготовка до фіналу характеризувалася високою комунікативною активністю викладачів кафедри з представниками бізнесу. Це дозволило учасникам пройти повний customer journey, дослідити особливості вітчизняного ринку телекомунікацій та за результатами власних маркетингових досліджень розробити проєкти просування програми lifecell campus.

Координаторами проведення кейс-змагань були викладачі кафедри маркетингу Монтрін І.І. та Харченко Т.О., тьютором організації маркетингових досліджень - Янковець Т.М.

В запеклій боротьбі за призові місця взяли участь 9 команд-фіналістів факультету торгівлі та маркетингу.

Переможцями кейс-змагань стали такі команди:

  • 1 місце - «Victoria» (Попадін В., Чабан В., Поремський М.);
  • 2 місце - «Атланти» (Сорокіна А., Чаюн М.) та «Brandmakers» (Ніколаєв Д., Чернева Н.);
  • 3 місце - команда «4G» (Бондар В., Довганець Т., Левицька І., Ясько Є.).

Досвід, який здобули студенти, є яскравим прикладом застосування набутих знань в практичній діяльності у сфері маркетингу.

Щиро вітаємо наших переможців!

Дякуємо стейкголдерам компанії «lifecell» за цінні подарунки фіналістам та практичний досвід!

24.11.2021
43630
1761
остання редакція 25.11.2021
43630