Круглий стіл «Інноваційні інструменти маркетингу банків в умовах діджиталізації ринку фінансових послуг»
Загальна інформація
22 грудня 2021 р. відбувся круглий стіл «Інноваційні інструменти маркетингу банків в умовах діджиталізації ринку фінансових послуг», організований студентським науковим гуртком «Маркетолог фінансово-банківських послуг», керівником якого є к.е.н., доцент кафедри банківської справи Маслова Н.О., координатором – студентка факультету фінансів та обліку 1м 13 гр Аліна Газіна.
На круглому столі виступили студенти ФФО 1 курсу магістратури з доповідями, в яких були представлені результати науково-практичних досліджень з питань діджиталізації ринку фінансових послуг та впровадження інновацій у маркетинг банків України та поза її межами, а саме:
- Янкова Надія «Маркетинг цифрових інновацій на ринку банківських послуг»;
- Газіна Аліна «Українські необанки: ключові гравці та ніші для розвитку»;
- Балан Євгеній «7 тенденцій цифрового маркетингу для банків у 2022 році»;
- Фесюк Богдан «Комунікаційні інструменти банків в умовах цифровізації економіки України»;
- Білокінь Аліна «Діджиталізації банківської діяльності»;
- Біла Анна «Необанкінг. Зарубіжний досвід»;
- Койчева Катерина «Інноваційні інструменти маркетингу в банках України».
Доповіді викликали цікаву дискусію між учасниками круглого столу, серед яких були студенти ФФО і викладачі кафедри банківської справи: завідувач кафедри Шульга Н.П., доценти Серажим Ю.В., Жураховська Л.В., Маслова Н.О., старші вкладачі Нетребчук Л.О., Степаник А.О.
Студенти виступили зі словами вдячності за організацію круглого столу, на якому розглянуто актуальні питання щодо впровадження інновацій у маркетинг банків України та поза її межами. Результати наукових досліджень та цікаві дискусії сприятимуть професійному розвитку фахівців за спеціальностями «Управління банківським бізнесом», «Фінансове посередництво», «Банківська справа».