logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Журналісти, рекламісти та маркетологи | Міжнародний онлайн вебінар

Загальна інформація

За інформаційної та партнерської підтримки кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету викладачі та здобувачі вищої освіти  взяли участь у Міжнародному вебінарі П'єріка Блетері на тему «Цифровий маркетинг у Франції. Стратегії, що можна перейняти в Україні».

08 лютого 2021 року відбулась онлайн лекція з Інтернет маркетингу «Marketing numérique en France, stratégies qu'on peut adopter en Ukraine»,  організованою FEFU в Університеті ім. Альфреда Нобеля в м. Дніпр.

П'єрік Блетер – провідний економіст надав цікаві інструменти та ресурси Інтернет маркетингу у міжнародному форматі, поділився досвідом створення та просування підприємства в мережі Інтернет, адаптацією інноваційних інструментів до нових реалій.

Більш 200 запрошених гостей, жваве обговорення, питання та відповіді дали можливість долучитись до практичного досвіду, поглибити фахові здібності та виокремити перспективи розвитку соціальних мереж, виокремити роль та перспективи розвитку цифрового маркетингу.

Особлива подяка організаторам за цікаву зустріч та учасникам лекції Діані Файвішенко, Тетяні Романченко, Дарині Вакаровій; за висвітлення подій на сторінках кафедри та  популяризацію ДТЕУ представнику ТРОС Катерині Гнатенко.

Чекаємо нових подій, нових спікерів та нових вражень!
https://t.me/centre_francais_universite_Nobel/234?single

Приєднуйся і дій!

08.02.2022
43630
1573
остання редакція 15.02.2022
43630