logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

«E-mail маркетинг 2022» Журналісти, рекламісти та маркетологи на конференції від SendPulse

Загальна інформація

За інформаційної підтримки кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету в рамках дисципліни «Реклама» журналісти, рекламісти та маркетологи взяли участь як учасники у конференції «E-mail маркетинг 2022», де головним організатором виступила компанія SendPulse.

15 лютого 2022 року у форматі онлайн відбулася пряма трансляція конференції «E-mail маркетинг 2022». Темою конференції у 2022 році стало виявлення трендів e-mail інструментів та актуальність ії застосування.

Здобувачі вищої освіти ДТЕУ відчули вагомість інструментів e-mail маркетингу для ведення сучасного бізнесу: дізнались про напрями розвитку e-mail маркетингу в 2022 році, про CRM в освітніх продуктах, можливості поєднання e-mail з іншими каналами, вивчили що таке AMP-листи та які інтерактивні інструменти можна використовувати в e-mail розсилці, в В2В-воронці для збору бази та подальшої праці з нею, які методи підвищення ROMI (Return on Marketing Investment).

Онлайн-конференція надала можливість майбутнім фахівцям ДТЕУ у рамках дисципліни «Реклама» зустрітися та поспілкуватися з прогресивними особистостями, керівниками відділів та маркетологами: Анна Мельничук, Камілла Бекназарова, Антон Колесников, Даниїл Силантьєв, Ольга Рибальченко, Аліна Пшеничнікова.

Загалом здобувачі вищої освіти отримали практичні консультації від провідних спікерів, закріпили навички створення креативних та інтерактивних листів для e-mail розсилки, виокремили переваги використання А/В тестів, зв’язування чат-ботів та e-mail, залучення аудиторії через інтерактивні інструменти (карусель, акордеон) в e-mail.

Особлива подяка головним організаторам та партнерам конференції, завідувачу кафедри журналістики та реклами, д.е.н. Діані Файвішенко, к.н. із соц. комунік. Оксані Голік, та найкращим представникам студентства ДТЕУ Катерині Гнатенко, здобувачам вищої освіти груп спеціальності «Маркетинг» Анні Москвіній, Єві Файвішенко.

Посилання зі збереженим записом онлайн-конференції: https://m.youtube.com/watch?v=kYosEyxCl0k.

Чекаємо нових подій, нових спікерів та нових вражень!
Приєднуйся і дій!

15.02.2022
43630
2562
остання редакція 16.02.2022