logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Інформація для осіб, які беруть участь у обранні представників з числа штатних працівників для участі у виборах ректора ДТЕУ

Загальна інформація

До відома осіб, які беруть участь у обранні представників з числа штатних працівників, які не є науковими, науково-педагогічними працівниками, для участі у виборах ректора Державного торговельно-економічного університету
(м. Київ, Кіото 19)

 Організаційний комітет з проведення виборів ректора затвердив графіки щодо процедури висунення представників:

- від студентів – 7-9 квітня 2022. 

- з числа штатних працівників, які не є науковими, науково-педагогічними працівниками – 11 квітня 2022 року до 16-00 – гранична дата для подання заяв про висунення претендентів для обрання представником; 

12.04.2022 – проведення Конференцій студентів факультетів 

Дати проведення таємних виборів з обрання представників з числа штатних працівників, які не є науковими, науково-педагогічними працівниками, для участі у виборах ректора Державного торговельно-економічного університету 

12 квітня 2022 року об 11-00 – Конгрес-Центр (корпус В) велика актова зала, проведення Загальних зборів групи №1 штатних працівників, які не є науковими, науково-педагогічними працівниками (оф-лайн голосування); 

Група №1 

  1. Адміністративно-господарський відділ 
  2. База відпочинку «Сонячна» 
  3. База відпочинку «Хорли» 
  4. Виконробська дільниця 
  5. Відділ капітального ремонту та будівництва 
  6. Відділ матеріально-технічного постачання та організації закупівель 
  7. Відділ охорони праці 
  8. Гуртожиток №1 студмістечка 
  9. Гуртожиток №2 студмістечка 
  10. Гуртожиток №3 студмістечка 
  11. Гуртожиток №4 студмістечка 
  12. Гуртожиток №5 студмістечка 
  13. Гуртожиток №6 студмістечка 
  14. Гуртожиток №7 студмістечка 
  15. Експлуатаційно-технічний відділ 
  16. Навчально-виробниче об'єднання 
  17. Навчально-виробничий центр 
  18. Навчально-науковий центр (м.Хорли) 
  19. Ректорат 
  20. Студмістечко 
  21. Центр транспортних засобів 

13 квітня 2022 об 11-00 - Конгрес-Центр (корпус В) велика актова зала, проведення Загальних зборів групи №2 штатних працівників, які не є науковими, науково-педагогічними працівниками (оф-лайн голосування); 

Група №2 

  1. Вiддiл мiжнародних зв'язків 
  2. Відділ аспірантури та докторантури 
  3. Відділ військового обліку призовників і військовозобов'язаних 
  4. Відділ кадрів 
  5. Відділ обліку студентів 
  6. Відділ організації наукової роботи студентів і викладачів 
  7. Відділ організаційно-виховної роботи та інформаційного забезпечення
  8. Відділ організації та контролю діловодства
  9. Інститут вищої кваліфікації 
  10. Інформаційно-обчислювальний центр - Головний центр інформаційних технологій 
  11. Навчальний вiддiл 
  12. Навчально-методичний відділ 
  13. Навчально-науковий центр бізнес-симуляції 
  14. Планово-фінансовий відділ 
  15. Центр європейської освіти 
  16. Центр культури і дозвілля культурно-мистецький центр 
  17. Центр педагогічних та психологічних досліджень 
  18. Центр підготовки до ЗНО 
  19. Центр профорiєнтацiйної роботи 
  20. Центр розвитку кар'єри 
  21. Центр тестування та моніторингу знань 
  22. Центр укладання договорів 
  23. Центральна бухгалтерія 
  24. Юридичний відділ 

13 квітня о 13-00 – проведення он-лайн Загальних зборів групи №3 штатних працівників, які не є науковими, науково-педагогічними працівниками (он-лайн голосування)

Група №3 

  1. Бiблiотека 
  2. Відділ грантових проєктів 
  3. Кафедра адміністративного, фінансового та інформаційного права 
  4. Кафедра банківської справи 
  5. Кафедра вищої та прикладної математики 
  6. Кафедра готельно-ресторанного бізнесу 
  7. Кафедра економіки та фінансів підприємства 
  8. Кафедра економічної теорії та конкурентної політики 
  9. Кафедра журналістики та реклами 
  10. Кафедра інженерії програмного забезпечення та кібербезпеки 
  11. Кафедра іноземної філології та перекладу 
  12. Кафедра іноземної філології та перекладу 
  13. Кафедра маркетингу 
  14. Кафедра менеджменту 
  15. Кафедра міжнародного менеджменту 
  16. Кафедра міжнародного, цивільного та комерційного права 
  17. Кафедра обліку та оподаткування 
  18. Кафедра правового забезпечення безпеки бізнесу 
  19. Кафедра психології 
  20. Кафедра публічного управління та адміністрування 
  21. Кафедра світової економіки 
  22. Кафедра статистики та економетрії 
  23. Кафедра сучасних європейських мов 
  24. Кафедра технології і організації ресторанного господарства 
  25. Кафедра товарознавства та митної справи 
  26. Кафедра товарознавства, управління безпечністю та якістю 
  27. Кафедра торговельного підприємництва та логістики 
  28. Кафедра туризму та рекреації 
  29. Кафедра фізичної культури та спорту 
  30. Кафедра філософії, соціології та політології 
  31. Кафедра фінансів 
  32. Кафедра фінансового аналізу та аудиту 
  33. Кафедра цифрової економіки та системного аналізу 
  34. Кафедра комп'ютерних наук та інформаційних систем 
  35. Кафедра дизайну та інжинірингу 
  36. Факультет економіки, менеджменту та психології 
  37. Факультет інформаційних технологій 
  38. Факультет міжнародної торгівлі та права 
  39. Факультет ресторанно-готельного та туристичного бізнесу 
  40. Факультет торгівлі та маркетингу 
  41. Факультет фінансів та обліку 
  42. Центр підготовки навчально-методичних видань 

13 квітня з 10-00 до 16-00 – проведення он-лайн голосування з обрання представників з числа студентів факультетів для участі у виборах ректора Державного торговельно-економічного університету 

Голосування для груп №1 №2 відбудеться в корпусі В, Велика актова зала, Конгрес-Центр (м. Київ, вул. Кіото, 19). 

Важливо! Організаційним комітетом було затверджено наступні квоти: 

  • 139 – для студентів Державного торговельно-економічного університету; 
  • 32 – для групи № 1; 
  • 21 – для групи № 2; 
  • 17 – для групи № 3.

11.04.2022
433884
1818
остання редакція 18.04.2022
43630