Інформація для осіб, які беруть участь у обранні представників з числа штатних працівників для участі у виборах ректора ДТЕУ
Загальна інформація
До відома осіб, які беруть участь у
обранні представників з числа штатних працівників, які не є
науковими, науково-педагогічними працівниками, для участі у виборах
ректора Державного торговельно-економічного
університету
(м. Київ, Кіото 19)
Організаційний комітет з проведення виборів ректора затвердив графіки щодо процедури висунення представників:
- від студентів – 7-9 квітня 2022.
- з числа штатних працівників, які не є науковими, науково-педагогічними працівниками – 11 квітня 2022 року до 16-00 – гранична дата для подання заяв про висунення претендентів для обрання представником;
12.04.2022 – проведення Конференцій студентів факультетів
Дати проведення таємних виборів з обрання представників з числа штатних працівників, які не є науковими, науково-педагогічними працівниками, для участі у виборах ректора Державного торговельно-економічного університету
12 квітня 2022 року об 11-00 – Конгрес-Центр (корпус В) велика актова зала, проведення Загальних зборів групи №1 штатних працівників, які не є науковими, науково-педагогічними працівниками (оф-лайн голосування);
Група №1
- Адміністративно-господарський відділ
- База відпочинку «Сонячна»
- База відпочинку «Хорли»
- Виконробська дільниця
- Відділ капітального ремонту та будівництва
- Відділ матеріально-технічного постачання та організації закупівель
- Відділ охорони праці
- Гуртожиток №1 студмістечка
- Гуртожиток №2 студмістечка
- Гуртожиток №3 студмістечка
- Гуртожиток №4 студмістечка
- Гуртожиток №5 студмістечка
- Гуртожиток №6 студмістечка
- Гуртожиток №7 студмістечка
- Експлуатаційно-технічний відділ
- Навчально-виробниче об'єднання
- Навчально-виробничий центр
- Навчально-науковий центр (м.Хорли)
- Ректорат
- Студмістечко
- Центр транспортних засобів
13 квітня 2022 об 11-00 - Конгрес-Центр (корпус В) велика актова зала, проведення Загальних зборів групи №2 штатних працівників, які не є науковими, науково-педагогічними працівниками (оф-лайн голосування);
Група №2
- Вiддiл мiжнародних зв'язків
- Відділ аспірантури та докторантури
- Відділ військового обліку призовників і військовозобов'язаних
- Відділ кадрів
- Відділ обліку студентів
- Відділ організації наукової роботи студентів і викладачів
- Відділ організаційно-виховної роботи та інформаційного забезпечення
- Відділ організації та контролю діловодства
- Інститут вищої кваліфікації
- Інформаційно-обчислювальний центр - Головний центр інформаційних технологій
- Навчальний вiддiл
- Навчально-методичний відділ
- Навчально-науковий центр бізнес-симуляції
- Планово-фінансовий відділ
- Центр європейської освіти
- Центр культури і дозвілля культурно-мистецький центр
- Центр педагогічних та психологічних досліджень
- Центр підготовки до ЗНО
- Центр профорiєнтацiйної роботи
- Центр розвитку кар'єри
- Центр тестування та моніторингу знань
- Центр укладання договорів
- Центральна бухгалтерія
- Юридичний відділ
13 квітня о 13-00 – проведення он-лайн Загальних зборів групи №3 штатних працівників, які не є науковими, науково-педагогічними працівниками (он-лайн голосування);
Група №3
- Бiблiотека
- Відділ грантових проєктів
- Кафедра адміністративного, фінансового та інформаційного права
- Кафедра банківської справи
- Кафедра вищої та прикладної математики
- Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
- Кафедра економіки та фінансів підприємства
- Кафедра економічної теорії та конкурентної політики
- Кафедра журналістики та реклами
- Кафедра інженерії програмного забезпечення та кібербезпеки
- Кафедра іноземної філології та перекладу
- Кафедра іноземної філології та перекладу
- Кафедра маркетингу
- Кафедра менеджменту
- Кафедра міжнародного менеджменту
- Кафедра міжнародного, цивільного та комерційного права
- Кафедра обліку та оподаткування
- Кафедра правового забезпечення безпеки бізнесу
- Кафедра психології
- Кафедра публічного управління та адміністрування
- Кафедра світової економіки
- Кафедра статистики та економетрії
- Кафедра сучасних європейських мов
- Кафедра технології і організації ресторанного господарства
- Кафедра товарознавства та митної справи
- Кафедра товарознавства, управління безпечністю та якістю
- Кафедра торговельного підприємництва та логістики
- Кафедра туризму та рекреації
- Кафедра фізичної культури та спорту
- Кафедра філософії, соціології та політології
- Кафедра фінансів
- Кафедра фінансового аналізу та аудиту
- Кафедра цифрової економіки та системного аналізу
- Кафедра комп'ютерних наук та інформаційних систем
- Кафедра дизайну та інжинірингу
- Факультет економіки, менеджменту та психології
- Факультет інформаційних технологій
- Факультет міжнародної торгівлі та права
- Факультет ресторанно-готельного та туристичного бізнесу
- Факультет торгівлі та маркетингу
- Факультет фінансів та обліку
- Центр підготовки навчально-методичних видань
13 квітня з 10-00 до 16-00 – проведення он-лайн голосування з обрання представників з числа студентів факультетів для участі у виборах ректора Державного торговельно-економічного університету
Голосування для груп №1 №2 відбудеться в корпусі В, Велика актова зала, Конгрес-Центр (м. Київ, вул. Кіото, 19).
Важливо! Організаційним комітетом було затверджено наступні квоти:
- 139 – для студентів Державного торговельно-економічного університету;
- 32 – для групи № 1;
- 21 – для групи № 2;
- 17 – для групи № 3.