logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Журналісти, рекламісти та маркетологи | Марафон Креативної Практики

Загальна інформація

Журналісти, рекламісти та маркетологи за сприяння кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету відвідали лекцію у межах марафону Креативної практики долучились до онлайн-лекцій та майстер-класів від української фахової спільноти: про дизайн, інтерфейси, саморозвиток, фріланс.

08 квітня 2022 року відбулась лекція на тему «Як написати текст, що хочеться читати». Лекторкою виступила Станіслава Чорноус, менеджерка з комунікацій Dudka.Agency.

Станіслава поділиться зі здобувачами освіти корисними лайфхаками копірайтингу: від вибору теми до вичитки.

Особлива подяка організаторам марафону за цікаву зустріч, корисні поради, підтримку студентів, волонтерський дух та активним  учасникам лекції Діані Файвішенко, Оксані Голік, Кристині Сагало; Береговій Дарині, Катерині Гнатенко.

Чекаємо нових подій, нових спікерів та нових вражень!

Згуртований ДТЕУ. Разом ми сила!
Приєднуйся і дій!

    

07.04.2022
43630
1768
остання редакція 13.04.2022
43630