logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оnline-інтерв’ю для журналістів, рекламістів та маркетологів

Загальна інформація

 За сприяння кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету за ініціативи старшого викладача кафедри журналістики та реклами Катерини Федоришиної у форматі ZOOM-інтерв’ю відбулася зустріч із маркетинг менеджером та медіа байєром TARYAN group (Тарян Груп) Людмилою Литвенко. 

13 квітня 2022 року здобувачі вищої освіти спеціальності 061 «Журналістика» та 075 «Маркетинг» мали змогу  зустрітися та поспілкуватися із досвідченим практиком зі сфери маркетингу та реклами інвестиційно-девелоперської компанії. 

У форматі інтерв'ю Людмила Литвенко розповіла про особливості роботи спеціалістів в корпоративній сфері та в агентстві, зазначила якими професійними навичками, рисами та якостями має володіти успішний рекламіст. Акцентувала увагу на те, що реклама - це, в першу чергу, швидкість. Отже, ефективний рекламний спеціаліст має розуміти, що успіх у цій сфері - це результат поєднання комунікаційних навичок та вміння швидко реагувати на особливості ринку.

Особлива подяка за організацію та модерацію зустрічі старшему викладачеві кафедри журналістики та реклами Катерині Федоришиній, інформаційну підтримку та популяризацію зустрічі у соціальних мережах Богдану Кулинко, Катерині Гнатенко та Ользі Юсуповій.

Чекаємо нових подій, нових спікерів та нових зустрічей! 

Згуртований ДТЕУ. Разом ми сила!

Приєднуйся і дій!

13.04.2022
443230
2160
остання редакція 14.04.2022