WHAT ABOUT CASES в реальному світі від креативного копірайтера діджитл-агенції «МОКО»
Загальна інформація
За організаційної підтримки кафедри журналістики та реклами журналісти, рекламісти та маркетологи Державного торговельно-економічного університету мали змогу долучитись до натхненної доповіді креативної копірайтерки діджитал агентства «МОКО» Анни Тимош.
25 квітня 2022 року за ініціативи зустрічі к. наук із соціальних комунікацій, доцента кафедри журналістики та реклами Євгенії Кияниці та спікерки майбутні фахівці розглянули кейс формування креативного рішення щодо створення тестів для «ОЩАДБАНК», проаналізовано всі етапи роботи над проєктом та можливості оцінити ефективність усіх етапів креативної ідеї, а головне зрозуміти сутність пошуку інсайту. Також, Анна Тимош запропонувала кейс «BABRA BAKERY», створений майже на волонтерських засадах, але такий, який максимально демонструє інтегрованість та креативність комунікацій в соціальних мережах.
Здобувачі вищої освіти у рамках зустрічі могли не тільки дізнатися особливості створення креативних проєктів, а і сформулювати для себе принципи роботи з клієнтами у сфері креативної індустрії.
Загалом, спілкування між запрошеною гостею та студенською аудиторію було дуже надихаючим, особливо враховуючи використання професійного сленгу, що використовувала копірайтерка та її пропозицією постійно навчатися та споживати рекламний контент з використанням критичного та дивергентного мислення.
Студентська спільнота та запрошена гостя дійшли згоди про необхідність проведення таких заходів на регулярній основі, адже це не тільки сприяє розвитку майбутніх фахівців, а і надихає професіоналів на подальше зростання.
Особлива подяка спікеру лекції Анні Тимош та організатору й модератору проведення зустрічі к.е.н, доценту кафедри журналістики та реклами Євгенії Кияниці.
Чекаємо нових подій та нових вражень!
Згуртований ДТЕУ. Разом ми сила!
Приєднуйся і дій!