Вебінар Оксани Коваль. Діджитал під час війни: корпоративний досвід/ MMR EDU
Загальна інформація
За інформаційної та організаційної підтримки кафедри журналістики та реклами здобувачі вищої освіти Державного торговельно-економічного університету у складі Творчого Рекламного Об’єднання Студентів взяли участь у вебінарі «Діджитал під час війни: корпоративний досвід», що проходив в онлайн форматі за підтримки та організації бізнес/медіа бюро Ekonomika+ та онлайн-медіа WoMо.
10.06.2022 року виступила Оксана Коваль – керівник департаменту комунікацій, PR та GR. У своїй темі «Діджитал під час війни: корпоративний досвід» спікер розповіла про те, як корпоративні блогери стають потужними інформаційними військами: зростання уваги ЗМІ, в тому числі міжнародних. Що і як транслювати компаніям та ключовим особам у соцмережах, щоб подвоїти органічне охоплення та як працювати з особистим брендом першої особи/менеджменту/піарника у воєнний час, щоб не відхватити хейту.
У рамках MMR EDU — освітного онлайн-проєкту від MMR, здобувачі ДТЕУ мали змогу долучитись до експертної думки фахівців, які діляться власними кейсами у форматі закритої онлайн-трансляції на YouTube.
З Оксаною Коваль, керівником департаменту комунікацій, PR та GR Kernel, здобувачі дізнались про:
- що і як транслювати компаніям та ключовим особам у соцмережах, щоб подвоїти органічне охоплення
- як працювати з особистим брендом першої особи/менеджменту/піарника у воєнний час, щоб не відхватити хейту
- як корпоративні блогери стають потужними інформаційними військами: зростання уваги ЗМІ, в тому числі до міжнародних.
Більш детальна інформація та ознайомлення за посиланням.
Особлива подяка за інформаційну організацію к. н. із соц. комунікацій, доценту кафедри журналістики та реклами Євгенії Кияниці та технічну допомогу учасникам ТРОС ДТЕУ: Богдану Кулинко, Катерині Гнатенко.
Чекаємо на нові події, нові знання!
Згуртований ДТЕУ - разом ми сила!
Приєднуйся і дій!