Ukrainian media forum
Загальна інформація
Рекламісти, журналісти та досвідчені медійники за сприяння кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету взяли участь у дводенній онлайн-події про медіа «UKRAINIAN MEDIA FORUM».
Журналісти, маркетологи, розробників та медіаменеджери 24-25 вересня 2022 року презентували секрети успіху сучасних медіа в умовах війни.
Спікерами зустрічі стали:
- Юліан Рьопке, політичний редактор німецької газети BILD «RUSSIA'S WAR IN UKRAINE - A CHALLENGE FOR FACT-BASED JOURNALSIM»
 - Севгіль Мусаєва, головний редактор онлайн-видання «Українська правда», тема виступу «ЖУРНАЛІСТИКА В ЧАСИ ВІЙНИ. ЯК ПРАЦЮЄ НАЙБІЛЬШЕ ОНЛАЙН-МЕДІА В УКРАЇНІ»
 - Рікард Юзвяк, журналіст «Радіо Свобода», відповідальний за координування кореспондентів RFE/RL у Брюселі.
 - Дмитро Андрійченко, шеф-редактор ТСН.ua, тема виступу «РОБОТА В УМОВАХ ВІЙНИ: ЯК ОРГАНІЗУВАТИ КОМАНДУ ТА ВТРИМУВАТИ ЛІДЕРСТВО У НОВИННОМУ СЕГМЕНТІ»
 - Дмитро Хоркін – член правління Суспільного Мовлення, відповідальний за роботу платформи радіо та телебачення, тема доповіді «МІСІЯ МЕДІА ТА ДОВІРА В УМОВАХ ВІЙНИ: ЯК ІНФОРМУВАТИ ТА ДОПОМАГАТИ СВОЇЙ АУДИТОРІЇ»
 - Ольга Консевич – журналістка, експертка, дослідниця «12 ПРАВИЛ ТЕКСТУ: ПРОСТІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ВСІХ, ХТО ХОЧЕ ПИСАТИ»
 - Євгенія Моторевська – головна редакторка HROMADSKE, тема виступу «ЯКІ ФОРМАТИ СТАЛИ ГОЛОВНИМИ В ЖУРНАЛІСТИЦІ ПІД ЧАС ВІЙНИ І ЧОМУ?»
 - Наталя Островська - Ведуча ТСН, телемарафону «Єдині новини» від 1+1, журналістка, «ВІЙНА В ПРЯМОМУ ЕФІРІ: ЯК ПОПРИ ВСЕ ЗАЛИШАТИСЯ ПРОФЕСІОНАЛОМ ТА ПРАЦЮВАТИ В КАДРІ»
 - Алла Кошляк - Ведуча Радіо НВ, подкастерка, «РАДІО ПІД ЧАС ВІЙНИ: ЧИ Є У ВЕДУЧОГО ПРАВО НА ЕМОЦІЇ ТА ЯК ЗАЛИШАТИСЯ ПРОФЕСІОНАЛОМ В ЕФІРІ НАВІТЬ ІЗ БОМБОСХОВИЩА»
 - Вадим Махомед - CEO та засновник компанії ideal, «ТРЕНДИ В РОЗРОБЦІ ЗМІ: ЯКИМ ПОВИНЕН БУТИ СУЧАСНИЙ ВЕБСАЙТ НОВИН, ЯК ЙОГО ЗАХИСТИТИ ВІД КІБЕРАТАК ВОРОГА ТА ДАТИ МОЖЛИВІСТЬ ЕФЕКТИВНО ПРАЦЮВАТИ РЕДАКЦІЇ.»
 - Андрій Шевчук - бренд-стратег, режисер презентацій, засновник SHEVCHUK BÜRO, «ЯК ПРАЦЮВАТИ З СИТУАТИВНИМ МАРКЕТИНГОМ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ТА ЗАЛУЧАТИ АУДИТОРІЮ»
 - Аліна Лещук, Даша Грищенко - Команда KUKURUDZA, «SMM ДЛЯ МЕДІА: ЯК РОСТИ ЗА ДОПОМОГОЮ СОЦМЕРЕЖ»
 - Марко Федоренко - Senior SEO-фахівець маркетингової агенції Promodo. «ЯКИМ МАЄ БУТИ SEO ДЛЯ МЕДІА»
 - Сергій Мільман - Засновник і СЕО YouControl
 - Андрій Шаповалов - в.о. керівника Центру протидії дезінформації при Раді національної безпеки та оборони України, тема «ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПРО ВИДИ ДЕЗІНФОРМАЦІЇ ТА ЧОМУ НАВЧАТИ ЖУРНАЛІСТІВ»
 - Олексій Токовенко - Креативний директор та співзасновник YOPTA Agency «ЯК ЕФЕКТИВНО РОЗВИВАТИ YOUTUBE-КАНАЛ ДЛЯ РОЗШИРЕННЯ АУДИТОРІЇ І ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ БРЕНДУ МЕДІА»
 - Ярослав Дяків - Начальник відділу бюро програми ЄС "Креативна Європа" в Україні / Head of Creative Europe Desk Ukraine, тема виступу «КРЕАТИВНА ЄВРОПА: НОВІ СПЕЦПРОГРАМИ ДЛЯ УКРАЇНИ. УМОВИ ПОДАЧІ ЗАЯВОК ТА КОНКУРСИ ДЛЯ МЕДІА»
 
Зустріч виокремила основну концепцію - медіа повинні не лише виживати, а й розвиватися попри складні умови, попри атаки ворога, адже перемога в інформаційній війні - частина нашої великої спільної перемоги! Спільні об’єднання досвідчених журналістів та маркетологів в індустрії ЗМІ та маркетингу виокремили основні напрями створення якісного освітнього продукту для медіа-сфери.
Чекаємо на нові зустрічі та бажаємо успіху й нових перемог у сфері журналістики, медіа та реклами!
Особлива подяка організаторам зустрічі за доступ здобувачів вищої освіти до спільноти media-спеціалістів України, досвід спікерів, та інформаційній підтримці кафедри журналістики та реклами й Творчому рекламному об’єднанню студентів Богдану Кулинко та Катерині Гнатенко.
Згуртований ДТЕУ – разом ми сила!
Приєднуйся та дій!

        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
    
    
    










      