Практична лекція «Рекламні кейси під час війни»
Загальна інформація
За організаційної підтримки кафедри журналістики та реклами журналісти, рекламісти та маркетологи Державного торговельно-економічного університету мали змогу долучитись до натхненної лекції директорки з маркетингу мережі шопінг центрів «Територія мінімальних цін» Наталії Хомік.
27 вересня 2022 року в рамках дисципліни «Реклама» здобувачам освіти спікеркою було презентовано рекламні кейси праці та підтримки під час війни мережі «Території мінімальних цін», волонтерські проєкти, відкриття локацій та секрети запуску рекламних кампаній.
Надихаюче спілкування, жваве обговорення та формат питання-відповіді надихнули аудиторію створювати, етично та правильно споживати рекламний контент з використанням критичного та дивергентного мислення, аналізувати, навчатися та рухатися до омріяної цілі.
Студентська спільнота та запрошена гостя дійшли згоди про необхідність проведення таких заходів на регулярній основі, адже це не тільки сприяє розвитку майбутніх фахівців, а і надихає професіоналів на подальше зростання.
Особлива подяка спікерці лекції Наталії Хомік за презентацію та надані секрети успіху, організатору й модератору проведення зустрічі завідувачу кафедри журналістики та реклами Діані Файвішенко, за інформаційну підтримку директорці Навчально-наукового центру бізнес-симуляції ДТЕУ Бізнес Центру Оксані Трубей, Катерині Федоришиній, Ользі Юсуповій, Євгену Шкурову, найкращим представникам студентства Творчого рекламного об’єднання Богдану Кулинко, Катерині Гнатенко, Ілоні Антонюк за популяризацію подій у соціальних мережах.
Чекаємо Наталію Хомік на нові зустрічі та виступи та у якості члена журі у Всеукраїнському конкурсі торговельної реклами 22 листопада 2022 року!
Згуртований ДТЕУ – разом ми сила!
Приєднуйся та дій!