logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Міжнародний онлайн-семінар на тему: «Дослідження та аналіз соціальних мереж за допомогою NodeXL»

Загальна інформація

У межах проведення заходів присвячених 31 річниці Дня Незалежності України за сприяння кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету, Київ, Україна у співпраці зі Школою медіа та комунікаційних досліджень Університету менеджменту та технологій, Лахор, Пакістан організовано та проведено 23.09.2022 р. міжнародний онлайн-семінар на тему: «Дослідження та аналіз соціальних мереж за допомогою NodeXL».

Співорганізаторами міжнародного онлайн-семінару стали провідні науковці та практики з України – Державний торговельно-економічний університет (State University of Trade and Economics);  з Великобританії – Університет Стірлінга, Шотландія (University of Stirling, Scotland, UK); Вулвергемптонський університет, Англія (University of Wolverhampton, England); Малайзії – Малазійський університет (University of Malaya, Malaysia); Південної Африки – Університет Зулуленда (University of Zululand, South Africa); Індонезії – Мультимедійний університет Нусантара (Multimedia Nusantara University, Indonesia).

У проведенні міжнародного онлайн-семінару «Дослідження та аналіз соціальних мереж за допомогою NodeXL» взяли участь більше 130 колег та студентів з різних країн, які обговорили сучасні тренди та особливості взаємодії учасників в онлайн-спільнотах в аспекті соціальної, комерційної та громадянської активності.

Фахівці Університету Стірлінга, Шотландія та Вулвергемптонського університету, Англія представили ключові практичні інструменти аналізу соціальних мереж за допомогою інструменту «NodeXL Pro». Спікери семінару поділились практичним досвідом легкого доступу до мережевих потоків даних соціальних медіа, таких як Twitter та Youtube, розширених мережевих показників, аналізу тексту та настроїв учаснків спільнот, а також формування відповідної звітності, що може бути викоритана як в науковій, так і в бізнес-діяльності з метою створення актуального медіа-контенту та побудови ефективних маркетингових комунікацій.

Особлива подяка за презентацію університету, виступи та  організаційну підтримку завідувачу кафедри журналістики та реклами Діані Файвішенко, докторанту кафедри Яніні Лісун, доцентам кафедри Оксані Мельниченко, Євгену Шкурову, Ользі Юсуповій, Катерині Федоришиній та Богдану Кулинко за інформаційну підтримку у соціальних мережах.

Співпраця кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету та учасників міжнародного онлайн-семінару «Дослідження та аналіз соціальних мереж за допомогою NodeXL» стала потужним початком нового навчального року та знайде свою реалізацію у подальших колабораціях та фахових заходах кафеди, таких як «X Всеукраїнський конкурс торговельної реклами» (листопад 2022) та V Міжнародна конференція «Журналістика та реклама: вектори взаємодії» (березень 2023).

Бажаємо успіху та нових перемог у сфері журналістики, медіа та реклами!

Згуртований ДТЕУ – разом ми сила!

Приєднуйся та дій!

    

23.09.2022
43630
1183
остання редакція 12.10.2022
43630