logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Відкрита лекція практика «Інноваційні технології маркетингу на ринку рекрутменту Великобританії»

Загальна інформація

До Дня маркетолога в межах роботи Студентського театру експериментального маркетингу «Маркетинг 5.0» 24 жовтня 2022 року відбулася відкрита лекція «Інноваційні технології маркетингу на ринку рекрутменту Великобританії».

Запрошений лектор Ірина Савчук, маркетологиня британської рекрутингової компанії «Group GTI», поділилася досвідом у проведенні маркетингових досліджень вподобань цільової аудиторії - студентів маркетологів різних країн.

Лектор розповіла про особливості аутсорсингу процесу найму працівників до компаній світового рівня, проведення маркетингових івентів в університетах, вимоги роботодавців до маркетингових посад, платформи пошуку роботи та інноваційне програмне забезпечення.

Онлайн зустріч пройшла у доброзичливій святковій атмосфері: не відчувалася ні різниця у часі, ні тисячі кілометрів відстані, а лише любов до спільної справи - до маркетингу.

Щиро вдячні гості за цікаву лекцію, сподіваємося на подальшу співпрацю.

До нових бізнес-зустрічей в СТЕМ «Маркетинг 5.0»!

Далі буде…

24.10.2022
43630
982
остання редакція 25.10.2022