logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Відкрита лекція «Цінова політика туристичних підприємств України»

Загальна інформація

У межах навчальних дисциплін «Економіка туризму» та «Маркетинг в туризмі» 19 жовтня 2022 року відбулася відкрита лекція «Цінова політика туристичних підприємств України», організована кафедрою туризму та рекреації факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу.

Спікер Олександр Туник – менеджер з маркетингу мережі туристичних агенцій «Piligrim.ua», випускник КНТЕУ 2018 року.

Під час заходу були обговорені питання щодо того, як долати виклики сьогодення та проблеми, пов’язані з формуванням цінової політики туристичними операторами і туристичними агентствами у різних кон’юнктурних умовах ринку, використанням функціональних можливостей прикладної програми «ІТ-tour» у процесі моделювання ціни на туристичний продукт.

Учасниками обговорення були студенти, які здобувають освіту за спеціальністю 242 «Туризм» освітніми програмами «Економіка і організація туризму», «Міжнародний туризм», «Цифровий туризм», спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньою програмою «Туристичний менеджмент» за освітнім ступенем «бакалавр», аспіранти, а також декан факультету, викладачі кафедри туризму та рекреації, які викладають профільні професійно-орієнтовані дисципліни.

Щиро вдячні Олександру Тунику за змістовну цікаву лекцію, корисну професійну зустріч і сподіваємося на подальшу результативну співпрацю!

19.10.2022
43630
955
остання редакція 25.10.2022
43630