logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

V Міжнародна науково-практична конференція «Журналістика та реклама: вектори взаємодії»

Загальна інформація

22 березня 2023 року Державний торговельно-економічний університет за сприяння кафедри журналістики та реклами проводить V Міжнародну науково-практичну конференцію «Журналістика та реклама: вектори взаємодії», присвячену питанням інтеграції журналістики, реклами та PR-технологій.

Основні напрями конференції:

  • Міжнародні та європейські формати медіаосвіти
  • Наукові підходи до медіалогії
  • Журналістика, реклама та PR: гендерна чутливість
  • Глобальні виклики у формуванні громадської думки
  • Інноваційні підходи до формування репутаційних дивідендів та монетизація медійних платформ
  • Рекламний аудіовідеоконтент
  • Travel-журналістика
  • Етичні норми та принципи в медіасередовищі
  • Питання миру і війни у медіалогічних студіях

Для участі у конференції запрошуються вчені, фахівці у сфері журналістики та реклами, науковці закладів вищої освіти, практики в сфері PR-комунікацій, представники вітчизняних та міжнародних громадських організацій журналістів та рекламістів.

Детальніше про участь у конференції

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ
ФОРМА РЕЄСТРАЦІЇ


  

22.03.2023
433884
2069
остання редакція 09.02.2023
433884