logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Підсумки конкурсу інноваційних туристичних бізнес-проєктів «Акціо, подорож!»

Загальна інформація

Кафедра туризму та рекреації 18 квітня підбила підсумки роботи бакалаврів 4-го курсу в навчально-науковому центрі бізнес-симуляції ДТЕУ. Студенти представили на захист креативні концепції туристичних бізнесів – фірм, що спеціалізуються на хобі-турах, темному та екологічному туризмі, організації гастротурів і кінотурів.

Тематика проєктів відрізнялася різноманітністю, оскільки враховувала сучасні тренди і потреби туристичного ринку. Серед них такі напрями, як:

  • хобі-тури – подорожі з метою заняття танцями, йогою, малюванням, риболовлею;
  • темний туризм – відвідування місць, пов’язаних з трагедіями, смертю або стражданнями;
  • екологічний туризм – подорожі для спостереження за природою й охороною навколишнього середовища територією НПП України та світу;
  • гастротури – подорожі задля скуштування національної кухні регіону (наприклад, Закарпатський гастротур),
  • кінотури – подорожі з метою відвідування місць, де знімалися популярні фільми або серіали.
    До речі, саме так і виник слоган заходу – «Акціо, подорож!», адже один з пропонованих маршрутів охоплював місця, пов’язані з фільмами про Гаррі Поттера.

Як зазначили стейкголдери форуму проєктів, роботи відзначалися оригінальністю ідей, професійним кваліфікаційним рівнем їх обґрунтування, вмінням майбутніх фахівців з туризму працювати в команді.

Забалдіна Ю. Б., канд. екон. наук, доц.

18.04.2023
433884
392
остання редакція 02.05.2023
433884