logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Виконання вимог до зарахування (ОС "БАКАЛАВР")

Вступнику

1. Підготуйте за переліком всі необхідні копії документів.

2. Подайте документи до приймальної комісії.

Перелік необхідних документів:

  • документ, що посвідчує особу та витяг з реєстру територіальної громад  – 2 копії формату А-4;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) (в разі відсутності в паспорті) 2 копії формату А-4;
  • документ (державного зразка) про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ та додаток до нього 1 копія формату А-4;
  • сертифікат НМТ (роздруковується з персонального кабінету УЦОЯО) / ЗНО  – 1 копія формату А-4;
  • лист з результатами НМТ/ЗНО (роздруковується з персонального кабінету УЦОЯО testportal.gov.ua) – 1 копія формату А-4;
  • військово-обліковий документ (для військовозобов’язаних – військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного, а для призовників – посвідчення про приписку до призовних дільниць) – 1 копія формату А-4;
  • 4 кольорових фотокартки розміром 3х4 см;
  • документи, які підтверджують право вступника на спеціальні умови участі у конкурсі та/або спеціальні умови на здобуття вищої освіти за кошти бюджету (якщо пільга належить батькам – свідоцтва про народження вступника) – 1 копія формату А-4;
  • конверт без марки А-5 – 1 шт.;
  • папка-швидкозшивач ( картонна) 1 шт.

Примітки:

  • при наданні копій обов’язкова наявність оригіналів документів та присутність вступника та його законного представника ( мати при собі паспорт та РНОКПП)
  • підтвердити свій вибір навчання в електронному кабінеті можна до подання документів або під час подання документів в університеті (працівники приймальної комісії допоможуть зробити це правильно)

Як отримати електронний підпис?

Онлайн сервіс створення кваліфікованого електронного підпису

Онлайн сервіс перевірки кваліфікованого електронного підпису

Алгоритм дій:

1. Підготуйте сканкопії/фотокопії документів згідно з переліком:

  • документ, що посвідчує особу з накладанням електронного підпису у форматі p7s
  • витяг з реєстру територіальної громади
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) (в разі відсутності в паспорті)  з накладанням електронного підпису у форматі p7s; 
  • документ (державного зразка) про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ та додаток до нього;
  • сертифікат НМТ (роздруковується з персонального кабінету УЦОЯО) / ЗНО
  • лист з результатами (роздруковується з персонального кабінету УЦОЯО testportal.gov.ua);
  • військово-обліковий документ (для військовозобов’язаних – військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного, а для призовників – посвідчення про приписку до призовних дільниць) - з накладанням електронного підпису у форматі p7s;
  • документи, які підтверджують право вступника на спеціальні умови участі у конкурсі та/або спеціальні умови на здобуття вищої освіти за кошти бюджету (якщо пільга належить батькам – свідоцтва про народження вступника)

Для укладання Договору про навчання (незалежно від джерел фівнансування) необхідно також надіслати документи одного з батьків або законного представника неповнолітнього вступника:

  • документ, що посвідчує особу та витяг з реєстру територіальної громади
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) (в разі відсутності в паспорті)

Примітка: документи вступника та батьків надсилаються одним листом!!!

Відповідно до Правил прийому до ДТЕУ в 2023 році (розділ X) підставою  для зарахування є:

  • підтвердження в електронному кабінеті вступника вибору місця навчання 
  • укладання Договору про навчання (незалежно від джерел фінансування) між ДТЕУ та вступником (за участі батьків або законних представників – для неповнолітніх вступників)

2. Надішліть підготовлені копії документів на електронну адресу pk@knute.edu.ua з вказанням у темі листа: прізвище, ім’я та по батькові повністю, освітній ступінь (бакалавра/молодший бакалавр),   спеціальність , скорочену назву факультету та форму здобуття освіти (денна/заочна)

В листі додатково зазначити:

3. Після розгляду та опрацювання документів відповідальна особа приймальної комісії надішле повідомлення щодо подальших дій.

4. Для зарахування (наказ від 18.09.23) виконати вимоги для зарахування: надати копії  документів, підтвердити вибір місця навчання та укласти Договір про навчання  

до  17:00 18 вересня  (І чергова сесія)

ВАЖЛИВО! Якщо вступник планує подавати документи особисто в приймальній комісії попередньо надсилати в електронному вигляді НЕ ПОТРІБНО! 

Додаткові етапи зарахування на вакантні місця

Виконання вимог для зарахування

Видання наказів про зарахування

ІІІ чергова сесія

до 17:00   16 жовтня

16 жовтня

IV чергова сесія

до 17:00   30 жовтня

30 жовтня

V чергова сесія

до 17:00   10 листопада

10 листопада

VІ чергова сесія

до 17:00   27 листопада

27 листопада

Як підтвердити вибір місця навчання за допомогою Дія.Підпис

31.07.2023
Svetik
15464
остання редакція 05.12.2023
Svetik