logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

ДТЕУ на бізнес-конференції «Customer experience conference»

Загальна інформація

Державний торговельно-економічний університет у рамках партнерських взаємовідносин з компанією KA Group, стейкголдером освітніх програм «Реклама», «Реклама і зв’язки з громадськістю», взяв участь в організації бізнес-конференції «CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE».

22 вересня 2023 року в офлайн та онлайн-форматі відбувся захід «CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE: Драйвери профіту».

Представники кафедр журналістики та реклами – проф. Файвішенко Діана, гарант освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю», проф. Мельникович Олена, гарант освітньої програми «Реклама», доцент кафедри маркетингу Кармазінова Вікторія та Каркушка Олександр, представник інформаційного сектору Творчого рекламного об’єднання студентів у статусі Organize team, приєдналися до участі у події.

CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE: Драйвери профіту на сьогодні налічує понад 4000 учасників, 200 спікерів і є професійною крос-платформою для підприємців, керівників компаній з різних індустрій, які формують новий контур клієнтського досвіду як драйвера профіту компанії всупереч постійним викликам.

Здобувачі вищої освіти та викладачі окреслили напрями конференції, які використовують як у бізнес-середовищі, так і в освітньому процесі:

  • вибудова Customer Journey Мар з появою нових user-персон і вимог до продажів і сервісу та посилення сервісності у продажах та рекламній діяльності;
  • визначення зміни клієнтського досвіду під тиском кризи та падіння ринку;
  • дослідження трендів та антитрендів клієнтського досвіду, які впливатимуть на фінансові результати та репутацію компаній у B2C та B2B;
  • опанування практики збору, інтерпретації, конвертації зворотного звʼязку в якісну зміну продуктів, послуг і сервісу та підвищення фінансових результатів;
  • отримання рекомендацій щодо найбільш ефективних сервісних метрик, які будуть перспективними у майбутньому, а від яких варто відмовитися;
  • розуміння того, як бути на крок попереду, проводячи ребрендинг для нового покоління клієнтів, інтегруючи генеративний ШІ та інші інноваційні технології.

Здобувачі вищої освіти отримали практичні поради експертів в експозиційній зоні конференції, закріпили практичні навички монтажу, відеозйомки, підготовки релізу, висвітлення подій у соціальних мережах та популяризації університету.

Особлива подяка організаторам події KA Group конференції, Творчому рекламному об’єднанню студентів: Гелеті Христині, Божковій Анастасії, Файвішенко Єві, Бурлаці Анастасії, Арману Віталію, Нестеренко Дарині, Василиці Єлизаветі, Фіалковському Даніїлу, Юрченку Андрію, Микиті Федотову за популяризацію ДТЕУ, жваве обговорення питань освіти та бізнесу та за участь у неймовірний події і здобутті нових знань.

Чекаємо на нові конференції, нові перемоги!

Приєднуйся і дій!

Катерина Гнатенко,
здобувач вищої освіти за галуззю знань «Журналістика»
освітньою програмою «Реклама і з’язки з громадськістю»

22.09.2023
43630
689
остання редакція 29.09.2023
433884