«Career Week-2023» – підвищення кар’єрної грамотності студентів ДТЕУ
Загальна інформація
З метою формування навичок пошуку роботи та підвищення кар’єрної грамотності студентів з 16 по 20 жовтня 2023 року в Державному торговельно-економічному університеті відбулося тридцять п’ять заходів у рамках «Career Week-2023».
Протягом тижня майже сім тисяч здобувачів відвідали івенти, під час яких представники роботодавців ділилися лайфхаками щодо пошуку роботи та професійного розвитку.
Найкращі практики провели для студентів чотирнадцять гостьових лекцій, тринадцять вебінарів, вісім майстер-класів на найактуальнішу тематику:
- «Державна аудиторська служба України – Досвід. Доброчесність. Професіоналізм»,
спікери – Ласкава Марина, директор Департаменту роботи з персоналом та організаційного розвитку; Потурнак Анастасія, заступник начальника відділу розвитку персоналу Департаменту роботи з персоналом та організаційного розвитку Державної аудиторської служби України;
- «Міністерство фінансів України – найкращий роботодавець»,
спікер – Кизименко Геннадій, заступник директора Департаменту роботи з персоналом та організаційного розвитку – начальник відділу Міністерства фінансів України;
- «Публічна служба: нові реалії та виклики».
спікер – Баткалов Андрій, керівник експертної групи з питань стратегічного розвитку управління персоналом Національного агентства України з питань державної служби;
- «Робота в державній службі – можливість змінити державу на краще»,
спікер – Пархоменко Богдана, головний спеціаліст відділу оцінювання та розвитку персоналу Управління з питань персоналу НАДС;
- «Запрошуємо фахівців до команди ПФУ»,
спікер – Навроцький Сергій, начальник відділу добору, оцінки та розвитку персоналу управління по роботі з персоналом Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві;
- «Застосування штучного інтелекту в професіях майбутнього»,
спікер – Бігдаш Артур, аналітик та інженер Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області;
- «Правнича кар’єра у підрозділах Центрального управління Мін’юсту»,
спікер – Скрипник Оксана, завідувач сектору комунікації з громадськістю Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ);
- «Синергія бізнесу та влади в агропромисловому розвитку Київської області»,
спікер – Щуревич Ліна, начальник управління агропромислового розвитку Київської ОДА;
- «Звʼязок лендінгу, контекстної реклами та SEO» і «Як переконати споживачів через SEO, лендінг, контекстну рекламу та PR»,
спікер – Романченко Тетяна, фіджитал-маркетолог, викладач Hénallux та EPHEC;
- «Як запам’ятатись ще до співбесіди?»,
спікер – Бенесь Катерина, HR Specialist PwC Ukraine;
- «Облік та аудиторські процедури основних засобів і грошових коштів»,
спікер – Макарчук Ігор, старший аудитор компанії EY в Україні;
- «Практичні поради з написання пресрелізів, які працюють»,
спікер – Марина Павлюк, PR -менеджерка групи IT-компаній Netpeak Group;
- «ТОП 5 правил формування особистого бренду юриста: Як? Де? Коли?»,
спікер – Воронцова Юлія, HR менеджер компанії ТОВ юридична компанія «МЕРЕЖА ПРАВА»;
- «Кар’єрні можливості в міжнародній компанії British American Tobacco»,
спікер – Станіславська Софія, молодший менеджер з персоналу (розвиток талантів), відділ управління персоналом міжнародної компанії British American Tobacco Ukraine;
- «Як заробляють рев’ю сайти з Google Ads. Як tROAS допоміг вивести кампанію в +»,
спікер – Касьян Єлизавета, Marketing Manager Cpamatica;
- «Як побудувати успішну кар'єру в консалтингу? Лайфхаки від практика»,
спікер – Білокриницька Крістіна, керівник відділу форензік Grant Thornton Ukraine;
- «Стажування: де шукати, які критерії відбору та як збільшити свої шанси на отримання стажування»,
спікер – Дець Ольга, рекрутер Baker Tilly;
- «Кібербезпека та схеми шахрайства у воєнний час»,
спікер – Машлаковська Тетяна, головний експерт Департаменту комунікацій Національного банку України;
- «Управління логістичними бізнес-процесами»,
спікер – Дашко Олена, генеральний директор ТОВ «АЦЕ ЛОГІСТИКС УКРАЇНА»;
- «Молодь у фокусі: дуальна освіта в МХП»,
спікер – Шептицька Марина, фахівець з професійного навчання ПрАТ «МХП»;
- «Можливості для стажування та працевлаштування в Hilton Kyiv. Практичні поради»,
спікер – Форостяна Антоніна, директор управління по роботі з персоналом Hilton Kyiv;
- «Престиж та карʼєрні можливості роботи в продуктовому ритейлі»,
спікер – Смашний Вячеслав, керівник департаменту з розвитку персоналу Retail Group;
- «Як отримати роботу мрії в національній мережі готелів?»,
спікер – Мандрик Анна, провідний ейчар-менеджер компанії Optima Hotels & Resorts;
- «Карʼєрні можливості у ПриватБанку»,
спікер – Бойцун Лариса, головний спеціаліст з розвитку бренду роботодавця АТ КБ «ПриватБанк»;
- «Можливості карʼєрного зростання для молодих спеціалістів в лізингових компаніях»,
спікер – Фомін Андрій, заступник керівника департаменту продажів та маркетингу напрямку розвитку бізнесу BEST LEASING ;
- «Компетенції майбутнього. Які навички потрібно розвивати, щоб досягти успіху»,
спікер – Петрова Лариса, менеджер освітніх проєктів ТОВ «ЕПІЦЕНТР К»;
- «NOVUS – надійний роботодавець, запрошує студентів до співпраці»,
спікер – Степанюк Наталья, керівник відділу внутрішніх комунікацій NOVUS ;
- «Можливості працевлаштування в компанії Varus»,
спікер – Лисенко Олена, регіональний HR Київської філії продуктових магазинів Varus;
- «Дуальна освіта з Euro Forwarding: чому навчають наші експерти»,
спікер – Морозова Ірина, директор з маркетингу групи компаній Euro Forwarding;
- «PET-проєкти: шлях до job offer»,
спікер – Литвинець Олександра, Intermediate Software Engineer Softserve;
- «Фейли під час співбесіди»,
спікер – Поліщук Анна, Recruiter BOOSTA;
- «Як створити ідеальне резюме?»,
спікери – Поліщук Катерина, спеціалістка з пошуку та підбору талантів; Маслюк Євгенія, молодша спеціалістка з пошуку та підбору талантів KPMG;
- «Секрети професійного розвитку всередині компанії»,
спікер – Ходос Анастасія, Senior Performance Management Specialist Deloitte;
- «Управління готелем: міфи VS реальність»,
спікер – Магалецька Ірина, керівниця Навчального центру Optima Hotels & Resorts.
Здобувачі ознайомилися з правилами складання резюме і розглянули типові помилки CV, обговорили питання саморозвитку та навчання протягом життя, дізналися про критерії відбору персоналу для компаній різних сфер діяльності.
Особливо яскраві емоції та жваві обговорення викликали особисті історії пошуку роботи та побудови кар’єри спікерів, серед яких були випускники університету.
Цікавим був також огляд професій майбутнього та поради про те, які скіли необхідно розвивати під час навчання, щоб стати фаховим спеціалістом.
Бажаємо всім здобувачам кар’єрної грамотності. Нехай усі поради стейкголдерів знайдуть свій застосунок на шляху до успішної кар’єри.
НАВЧАЄМО! ПРАЦЮЄМО! ПЕРЕМАГАЄМО!
Директор Центру розвитку кар’єри,
Назаренко Оксана