logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Журналісти, рекламісти та піарники ДТЕУ на діджитал-форумі «The Big Dvizh»

Загальна інформація

Представники Державного торговельно-економічного університету взяли участь у наймасштабнішому диджитал-форумі THE BIG DVIZH, який відбувся 16 листопада у конгресно-виставковому центрі «Parkovy» в центрі Києва.

Цей івент зібрав диджитал-фахівців, підприємців, власників агенцій та початківців.

Здобувачі спеціальності «Журналістика» та учасники Творчого рекламного об’єднання студентів кафедри журналістики та реклами мали змогу дізнатися про останні тренди індустрії та відчути себе під час жвавого спілкування та цікавого знайомства частиною великого диджитал-ком’юніті, що надихає на розвиток.

Лідери диджитал-індустрії ділилися своїм досвідом та експертизою,  розповідали про великі бренди та як будувати кризові комунікації у цій сфері діяльності. 

Серед них: 

  • Ігор Фостенко – засновник бренду Enjoy The Wood.
  • Денис Волосов – власник агенції «Люди. Digital та ком’юніті digital-людей THE / DVIZH» .
  • Антон Дзюба – співзасновник та CEO криптокомпанії DOUBLETOP.
  • Микита Пустовий та Олексій Кривий – засновники PR+ GROUP.
  • Учасники панелі Traffic: Євген Мокін – Founder/CEO в Median ads, Мирослав Лясковець – власник трафік-маркетинг агентства LeadMarketing, Павло Шульга – власник вебагенції SAiT.ua та освітньої компанії Академія SEO.
  • Учасники панелі E-Commerce: Дмитро Бабіченко та Владислав Мальчевський – засновники Voodoo Ecom, Кирило Супрунов – власник компанії Maritel’, Сергій Ярмоленко – експерт у товарному бізнесі. 
  • Учасники панелі CMO: Валентин Гриценко – CMO Ajax Systems, Христина Башлій – CMO SOVA, Валерія Толочина – Global CMO MEGOGO.

Учасники панелі креативників: Сергій Леско – CEO та Co-founder Senate agency, Арам Сімонян – співвласник та стратегічний директор агенції I AM IDEA, Олег Томін – креативний директор, засновник Bart&Fink agency, власник продакшну Tomin.film.

Організатори фестивалю підготували для учасників заходу безліч сюрпризів та подарунків. Усі були задоволені та наповнені позитивними емоціями.

Для здобувачів вищої освіти це найкраща можливість поглибити свої знання та сформувати спільне креативне бачення майбутнього.

Вдячні організаторам за масштабну подію та можливість долучитися до форуму майбутнім фахівцям команди Творчого рекламного об’єднання студентів кафедри журналістики та реклами: Богдану Кулинку, Анастасії Божковій, Єлизаветі Стеценко, Антону Галичому, Валерії Дуженко, Вікторії Артамоновій, Анастасії Ромашко, Крістіні Макода, Тетяні Чернишовій, Поліні Мусійко.

З нетерпінням чекаємо нового форуму THE BIG DVIZH та незабутніх корисних вражень!

Анастасія Божкова, здобувачка спеціальності «Журналістика»
за освітньою програмою «Реклама і зв’язки з громадськістю»

Діана Файвішенко, д-р екон. наук, проф.,
завідувач кафедри журналістики та реклами

16.11.2023
43630
726
остання редакція 22.11.2023
43630