Просування товарів у соціальних мережах:відкрита лекція маркетолога-таргетолога Нікіти Наконечного
Загальна інформація
Важко уявити повсякденне життя, роботу та навчання без соціальних мереж. Вони допомагають комунікувати та професійно зростати, рекламувати себе та свої продукти.
Саме тому зустріч студентів ФЕМП, що відбулася 27 лютого 2024 року на платформі Microsoft Teams, зі СМО Altego Agency, адміністратором телеграм-каналу «Тверезий таргетолог» Нікітою Наконечним, була актуальною та змістовно, насиченою в межах опанування студентами спеціальності «Менеджмент» окремих тем з навчальних дисциплін «Теорія організації», «Управління змінами» та «Стратегічне управління» тощо.
Спікер присвятив лекцію актуальній проблематиці просування товарів у соціальних мережах (YouTube, Facebook, Instagram, TikTok), особливостям їх застосування у міжособистісному та діловому спілкуванні, розвитку особистого бренду та історії кар’єрного шляху, наголосив на рейтингу та популярності різних соціальних мереж, продемонстрував статистичні дані попиту українців на їх використання, визначив особливості окремих напрямів роботи саме в соціальних мережах.
Слухачам сподобалася презентабельність, відкритість та доступність спілкування з професійним спікером – фахівцем-маркетологом, зустріч з яким допомогла їм отримати додаткові практичні знання та зрозуміти механізм роботи сучасного ринку завдяки розвитку соціальних мереж.
Щиро дякуємо Нікіті Наконечному за бажання поділитися знаннями та новою інформацією зі студентами. Бажаємо успішних проєктів у соціальних мережах та чекаємо до наступної зустрічі!
Вікторія ХМУРОВА,
канд. екон. наук, доцент кафедри менеджменту
Ірина МИКОЛАЙЧУК,
канд. екон. наук, доцент кафедри менеджменту