logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Тренінг «Імплементація соціального проєкту «Брама»»

Загальна інформація

Представники Державного торговельно-економічного університету, зокрема завідувачка кафедри журналістики та реклами професорка Діана Файвішенко та професорка кафедри маркетингу Катерина Ягельська провели серію тренінгів на тему «Імплементація соціального проєкту «Брама» для представників кіберполіції.

Під час зустрічі розглянули важливі питання просування цього соціального проєкту, унікальності продукту в межах країни, який ефективно розв’язує проблему протистояння ворожій пропаганді у медіапросторі, сприяє очищенню інформаційного простору від російської пропаганди та дезінформації, знищенню осередків незаконного поширення протиправного та забороненого контенту. У рамках проєкту ведеться просвіта населення щодо інформаційної гігієни, залучення та мотивації до активної громадянської позиції.

Наприкінці тренінгу жваво обговорювали перспективи розвитку проєкту, канали та новітні інструменти його ефективної реалізації.

Особлива подяка організатору зустрічі: начальнику відділу Управління  протидії кіберзлочинам у м. Києві Дубині Олегу та модераторам за змістовний та інформативний тренінг.

Від мрій до дій!

ДТЕУ – разом до перемоги!

    

Діана Файвішенко,
завідувачка кафедри журналістики та реклами


Соціальний проєкт «БРАМА» – найбільше інформаційне військо, яке налічує до 200к громадян, це синергія громадян, приватного та державного секторів у протидії дезінформації та незаконному контенту в інформаційному просторі. 

01.07.2024
43630
1241
остання редакція 01.07.2024
43630