logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

ДТЕУ на MRKTNG марафоні: брендинг надможливостей

Загальна інформація

Представники  Державного торговельно-економічного університету взяли участь у наймасштабнішій події «MRKTNG МАРАФОНІ: БРЕНДИНГ НАДМОЖЛИВОСТЕЙ», що організували 25 червня 2024 року партнери освітніх програм «Реклама» та «Реклама і зв’язки з громадськістю» – бізнес/медіа бюро економіка+.

Цьогоріч університет виступив як медіапартнер події, де гарант освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» завідувачка кафедри журналістики та реклами Діана Файвішенко разом з інформаційним сектором Творчого рекламного об’єднання студентів університету та директорка Навчально-наукового центру бізнес-симуляції ДТЕУ Оксана Трубей разом із аспірантом Катериною Луханіною приєдналися до участі в організації цього заходу в інноваційному парку UnitCity.

Провідні комунікаційні фахівці та маркетологи поділилися кейсами щодо вирішення важливих питань: побудови клієнтського сервісу, створення безбар’єрних рішень, пошуку нестандартних колаборацій, а також – як завоювати репутацію, про посилення бренду роботодавця, використання нових технологій та штучного інтелекту.

Найважливіші скіли, які опанували і продовжують вдосконалювати комунікаційні фахівці та маркетологи в Україні, це всупереч обставинам, запускати кампанії з мільйонними охопленнями, вражати світ креативом та створювати неймовірні соціальні проєкти.

MRKTNG марафон об’єднав топових фахівців індустрії, аби обмінятися найкращими практиками перетворення викликів у можливості для популяризації бренду.

Наші здобувачі взяли участь у нагородженні X-RAY Marketing Awards, опанували практичні напрями формування інформаційного контенту та створення медіапродукту, поспілкувалися зі спікерами щодо ефективної промоції готового медійного продукту і розміщення його на різних медіаплатформах в інтернеті, а також дізналися правові аспекти використання штучного інтелекту у рекламній та комунікаційній діяльності.

Під час обговорення із партнерами освітніх програм перспективних напрямів удосконалення підготовки фахівців сфери реклами і зв’язків з громадськістю однією з пропозицій було – розширення переліку дисциплін, зокрема необхідність уведення таких, як «Кризові комунікації» і «Блогінг».

Особлива подяка організаторам події MMR, медіа/бюро економіка+ та представникам Творчого рекламного об’єднання студентів (ТРОС), які  стали учасниками цієї неймовірної події та отримали нові знання, а за популяризацію університету та висвітлення подій у соціальних мережах – Христині Гелеті, Яні Роженок, Єлизаветі Стеценко, Назару Хавро, Владиславу Муромцю, Максиму Новосьолову, Катерині Кісільовій, Марії Онофрійчук, Анастасії Банас, Крістіні Николайчук, Павлу Сливку, Вірі Знобішиній від команди Юніт.сіті.

Чекаємо на нові події та нові зустрічі офлайн!

Єднаймося задля перемоги!

    

Катерина Гнатенко, здобувачка освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю»,

Діана Файвішенко, завідувачка кафедри журналістики та реклами

25.06.2024
43630
25
остання редакція 01.07.2024
43630