logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Незалежний Creative Director Ілля Янков у ДТЕУ | Відкрита лекція

Загальна інформація

У Державному торговельно-економічному університеті організовано відкриту лекцію креативного директора, засновника Yankov Club Іллі Янкова, який завоював для України перше «золото» на міжнародному фестивалі Cannes Lions*, і на сьогодні він вже має 15+ європейських нагород, створив креативи для відомих брендів Snickers, Pepsi, Lexus, Toyota, Сільпо, Sense Bank.

17 вересня 2024 року за ініціативи кафедри журналістики та реклами, Творчого рекламного об’єднання студентів (ТРОС) у межах серії зустрічей із представниками бізнесу здобувачі освітніх ступенів «магістр», «бакалавр» за освітніми програмами «Реклама», «Реклама і зв’язки з громадськістю» зустрілися з Іллею Янковим для обговорення креативних ідей, рекламних інсайтів.

Ментор у своїй лекції «Хороша ідея: рекламні інсайти» яскраво продемонстрував студентам алгоритми створення рекламних креативів від бренду, продукту, ідеї через інсайт до реалізації, поділився корисними порадами й формулами пошуку та створення вдалих ідей. Одночасно акцентував увагу на тому, що жодних формул не існує, є бажання, творчість та натхнення для створення рекламного продукту й запросив усіх стати учасником Yankov Club.

До жвавого обговорення долучилися здобувачі вищої освіти, які наприкінці лекції надали позитивні відгуки.

Нагадуємо, що з попереднім офлайн-інтерв’ю з Іллею Янковим, яке організували журналісти ДТЕУ, можна ознайомитися за посиланням. Цього ж разу понад 100 слухачів доєдналися до онлайн-формату і мали можливість поспілкуватися із зірковим представником сфери реклами, членом журі Всеукраїнського конкурсу торговельної реклами.

Особлива подяка за організацію та модерацію зустрічі у межах дисциплін «Реклама», «Психологія реклами» завідувачці кафедри журналістики та реклами доктору економічних наук Діані Файвішенко, голові ТРОС Христині Гелеті та представникам кафедри психології доктору педагогічних наук Івану Юнику, доцентам Тетяні Черниш, Євгену Шкурову, Галині Алданьковій, Ірині Бучацькій за популяризацію цієї події у соціальних мережах.

Чекаємо на нові та цікаві зустрічі!

Освічені непереможні!

*Cannes Lions International Festival of Creativity — Міжнародний фестиваль творчості, щорічна подія у галузі творчих комунікацій, реклами й суміжних галузей, де відзначаються проривні, нестандартні ідеї, підходи і технології, які задають тенденції в розвитку культури, бізнесу і суспільства.

Анастасія РОМАШКО,
здобувачка вищої освіти за освітньою програмою «Реклама і зв’язки з громадськістю»,
спеціальністю «Журналістика»

    

17.09.2024
43630
260
остання редакція 20.09.2024