logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Відкрита лекція креативного директора Publicis Михайла Петрусяка

Загальна інформація

У Державному торговельно-економічному університеті організовано відкриту лекцію із креативним директором Publicis Михайлом Петрусяком.

19 вересня 2024 року в рамках серії зустрічей із представниками бізнесу за традицією для майбутніх фахівців, здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» та «магістр» за освітніми програмами «Реклама», «Реклама і зв’язки з громадськістю» організовано офлайн-лекцію для обговорення креативних ідей у сфері реклами.

Михайло Петрусяк, креативний директор, креатор 24/7, член журі Всеукраїнського конкурсу торговельної реклами у ДТЕУ, поділився своїми знаннями, кейсами, презентував креативні та мотивуючі ідеї для створення реклами, транслював найкращі рекламні роботи, показав секрети створення портфоліо молодих креаторів, а також наголосив на важливості зустрічей з ментором наживо.

До обговорення долучилися запрошені юніори гімназії № 191 ім. П. Г. Тичини із поглибленим вивченням іноземних мов та разом зі здобувачами вищої освіти переконалися, що реклама — це натхнення, креатив, і творчість, а фестивальна реклама — це мистецтво, унікальність, яскравість, оригінальність та запам’ятовуваність.

Жваве обговорення в режимі офлайн, сподіваємось, надихнуло всіх присутніх на нові творчі ідеї, подальшу апробацію теоретичних та закріплення професійних навичок на практиці у межах дисциплін «Реклама», «Медіадизайн», «Масові комунікації», «Дизайн в рекламі» та «Інфографіка в рекламі».

Щиро вдячні Михайлу Петрусяку за мотиваційну зустріч та наставництво, за підтримку альма-матері.

Окрема подяка найкращим представникам Творчого рекламного об’єднання студентів (ТРОС) Христині Гелеті, Анастасії Ромашко, Євгену Шкурову за популяризацію події у соціальних мережах.

До того ж запрошуємо до участі у ХІІ Всеукраїнському конкурсі торговельної реклами. Урочисте нагородження переможців відбудеться у листопаді 2024 року.

Діана ФАЙВІШЕНКО,
завідувач кафедри журналістики та реклами

    

19.09.2024
433884
179
остання редакція 25.09.2024
433884