logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Комунікаційна стратегія для органів місцевого самоврядування

Загальна інформація

Представники Державного торговельно-економічного університету були запрошені на презентацію посібника «Розроблення комунікаційної стратегії для органів місцевого самоврядування».

18 вересня 2024 року здобувачі освітнього ступеня «бакалавр» та «магістр» за освітніми програмами «Реклама і зв’язки з громадськістю», «Реклама» у межах дисциплін «Реклама», «Масові комунікації» та «Медіастудія» разом із гарантами освітніх програм Діаною Файвішенко та Оленою Мельникович мали змогу долучитися до міжнародного заходу*.

Модератори заходу поділилися безцінним ресурсом для використання комунікаційних інструментів щодо стимулювання стратегічного розвитку громад. Зосередили увагу на тому, що розроблення ефективної комунікаційної стратегії є важливим для залучення мешканців територіальних громад, підприємців, активістів, журналістів, міжнародних партнерів та інших зацікавлених сторін в усіх сферах.

Запропоновано поетапні дії розроблення комунікаційної стратегії: проведення комунікаційного аудиту, визначення чітких цілей, сегментація аудиторії, формування ключових повідомлень, вибір каналів комунікації, планування ресурсів, оцінювання ризиків та моніторинг результатів, що стануть додатковою основою для написання кваліфікаційних робіт майбутніх журналістів та рекламістів, поліпшать комунікації та допоможуть втілювати проєкти в життя.

Інтерактивне опитування, жваве обговорення наприкінці лекції та мотиваційні позитивні відгуки додали яскравості заходу. Із презентацією можна ознайомитися за посиланням.

Особлива подяка команді організаторів «Інтерньюз-Україна» та здобувачам вищої освіти за спеціальністю «Журналістика» Вікторії Чийпеш, Анюті Мамчіч, Діані Корж, Вікторії Корнєєвій, Валерії Федченко, Аліні Коноваловій та Єлизаветі Усатенко за популяризацію університету в соціальних мережах.

Чекаємо на нові та цікаві зустрічі!

Приєднуйся і дій!

* Цей захід проводився Інтерньюз-Україна в рамках проєкту «Комунікаційні стратегії для територіальних громад» та став можливим завдяки Агентству США з міжнародного розвитку (USAID) та щирій підтримці американського народу через Проєкт USAID «ГОВЕРЛА». Зміст цього заходу не обов’язково відображає погляди USAID та Уряду США.

Анастасія РОМАШКО,
здобувачка вищої освіти за освітньою програмою
«Реклама і зв’язки з громадськістю» спеціальністю «Журналістика»

    

18.09.2024
433884
47
остання редакція 25.09.2024