logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

ДТЕУ на SHE Congress 2024

Загальна інформація

Представники Державного торговельно-економічного університету взяли участь у наймасштабнішій події «SHE Congress 2024. | Лідерки, що творять майбутнє», яку організували 26 вересня 2024 року партнери освітніх програм «Реклама» та «Реклама і зв’язки з громадськістю» спеціальності «Журналістика» – бізнес/медіа бюро економіка+.

«SHE Congress 2024» об’єднав понад 40 лідерок бізнесу, культури, ІТ та інших напрямів, які поділилися власними стратегіями успіху.

Цьогоріч університет був медіапартнером події, де представники кафедри журналістики та реклами Ірина Онофрійчук, Євгенія Кияниця разом з інформаційним сектором Творчого рекламного об’єднання студентів університету приєдналися до участі в організації цього заходу в інноваційному парку UnitCity.

Акцент було зроблено на жінок – лідерок змін, які об’єднують та змінюють світ під час війни.

Під час панельних дискусій обмінювалися думками про:

  • кейси, як жінки-лідерки впроваджують інноваційні та творчі рішення у бізнесі, а також стратегії адаптації в умовах невизначеності;
  • нові підходи для подолання криз у сферах гуманітарної діяльності, правозахисту, медицини та благодійності;
  • екологічну безпеку, сталий розвиток, репродуктивну систему, зокрема, як зберегти здоров’я та трансформувати середовище в умовах глобальних кліматичних змін;
  • надихаючі історії жінок, які адаптувалися в IT і створили свої стартапи, а також порадами щодо необхідних soft та hard skills для тих, хто прагне розвиватися у технологічних компаніях;
  • роль культури як інструменту змін та створення нових культурних тенденцій, що сприяє міжнародному розумінню та співпраці;
  • ментальне здоров’я як рушійну силу відновлення та розвитку нації: від індивідуальних трансформацій до системних змін.

Майбутні журналісти та піарники мали змогу бути учасниками організації події, взяти участь у нагородженні X-RAY Marketing Awards, опанувати практичні напрями формування інформаційного контенту та створення медіапродукту, поспілкувалися зі спікерами щодо ефективної промоції готового медійного продукту і розміщення його на різних медіаплатформах в інтернеті, а також дізнатися про правові аспекти використання штучного інтелекту у рекламній та комунікаційній діяльності.

Під час обговорення із партнерами освітніх програм перспективних напрямів удосконалення підготовки фахівців сфери реклами і зв’язків з громадськістю однією із пропозицій було розширення переліку дисциплін, зокрема зосередження уваги на таких, як «Медіапродюсування», «Журналістська творчість», «Міжнародна журналістика».

Особлива подяка організаторам заходу, медіа/бюро економіка+, керівнику відділу продажів Media Council Яні Роженок, представникам Творчого рекламного об’єднання студентів (ТРОС), які  стали учасниками цієї неймовірної події та здобули нові знання, представляли університет і висвітлювали події у соціальних мережах, – Христині та Катерина Гелеті, Єлизаветі Стеценко, Ілоні Антонюк, Анастасії Ромашко, Таїсії Ілюченко та команд UnitCity.

Онлайн-запис за посиланням тут.

Чекаємо на нові події та зустрічі офлайн!

Єднаймося задля перемоги!

Діана Файвішенко,
завідувачка кафедри журналістики та реклами

    

26.09.2024
43630
106
остання редакція 06.10.2024
43630