logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Програми лояльності в сучасному світі: нетворкінг Інари Мірзазаде

Загальна інформація

Програми лояльності в сучасному світі розвиваються разом з цифровими технологіями, стають все більш персоналізованими, інтерактивними та багатоканальними, допомагають утримувати клієнтів, створюють можливості для поглиблення зв’язку між брендом і споживачем через емоційний, соціальний та цифровий контекст.

Саме тому майбутнім фахівцям з менеджменту завжди корисно дізнатися від практиків про ефективні способи лояльності в бізнесі, особливо коли вони навчаються на освітніх програмах англійською мовою викладання та мають можливість поспілкуватися з іноземними партнерами.

Використовуючи переваги онлайн-навчання, доцентом кафедри менеджменту Вікторією Хмуровою було організовано 2 жовтня 2024 року зустріч студентів 3-го курсу ФЕМП та ФМТП (ОП «Менеджмент ЗЕД») із авторкою блогу Yes I can! Інарою Мірзазаде, ад’юнкт-інструктором Університету АДА, директором та співвласником консалтингового агентства AlphaOmega (м. Баку, Азербайджан).

Під час зустрічі спікер розповіла широкій аудиторії слухачів про роль цифровізації у програмах лояльності (з використанням мобільних додатків) та гейміфікації – як одного з  найбільш ефективних способів залучення клієнтів, інтерактивних елементів у стимулюванні компаніями активної участі споживачів (збори балів за виконання завдань або участь у конкурсах). Пані Інара акцентувала увагу на їх інтеграції з соціальними мережами, використанні абонентських моделей та аналітичних інструментів на основі штучного інтелекту, що дозволяють передбачати поведінку клієнтів та розробляти стратегії взаємодії та підвищення їх залученості.

Як зазначають студенти, презентація спікера була дуже інтерактивна та сприйнятлива, насичена цікавими відеороликами, а викладена інформація – актуальна та цінна для набуття професійних навичок.

Щиро дякуємо Інарі Мірзазаде за віднайдений у щільному робочому графіку час для зустрічі зі студентами та бажаємо миру та успіхів у розширенні соціальної взаємодії та побудові ефективних комунікацій!
Будемо завжди раді зустрічам!

Вікторія ХМУРОВА,
канд. екон. наук, доцент кафедри менеджменту

02.10.2024
43630
170
остання редакція 08.10.2024