logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Маркетингові дослідження в туризмі: кейси компанії NielsenIQ, Канада | Гостьова лекція

Загальна інформація

На запрошення кафедри туризму та менеджменту креативних індустрій 10 жовтня відбулася гостьова лекція Світлани Бондаренко, акаунт-менеджерки, представниці канадського офісу американської компанії NielsenIQ – світового лідера в аналітичному оцінюванні споживчого попиту, збиранні та вивченні інформації щодо поведінки споживачів більш ніж на ста різноманітних ринках.

За 100 років своєї історії NielsenIQ стала провідною компанією, що спеціалізується на аналізі споживчих цінностей, мета якої – розкрити основні принципи купівельної поведінки та ознайомити з ними увесь світ. Компанія досліджує тренди, розробляє бренд-стратегії, пропонує інноваційні продуктові рішення, надає величезні бази даних та інсайти для розвитку індустрії споживчих товарів і послуг.

Спікерка розповіла аудиторії про діяльність компанії, процеси маркетингових досліджень, формування найвпливовішого у світі набору даних про споживачів, яким володіє компанія, організацію фокус-груп та проведення соціологічних опитувань. На практичних прикладах було розглянуто етапи вивчення споживчої поведінки у категорії товарів широкого вжитку, а також обговорено можливості застосування штучного інтелекту в аналітиці даних, адже компанія наразі саме цим активно займається та тестує свій пілотний проєкт у даному напрямі.

Упродовж зустрічі гостя поділилася також власним досвідом роботи в туризмі, а саме у сегменті яхт-подорожей. Розповідь була присвячена застосуванню різних методів маркетингових досліджень у практичній діяльності, а також успішним кейсам роботи компанії у кризові часи глобальної пандемії та воєнних дій в Україні.  

За підсумками зустрічі було визначено напрями вдосконалення маркетингових досліджень в Україні для підприємств сфери туризму, розкрито орієнтири подальшого їх розвитку на прикладах вдалого досвіду українських підприємств сфери послуг та підтверджено результативність застосування маркетингу в туризмі.

Щиро вдячні пані Світлані за змістовну зустріч, цікаву інформацію. Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю!

Олександр Козоріз, асистент кафедри
туризму та менеджменту креативних індустрій

10.10.2024
43630
36
остання редакція 01.11.2024