logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Євразійська конференція «Дослідження та інновації»

Загальна інформація

Державний торговельно-економічний університет четвертий рік поспіль є співорганізатором Євразійської конференції «Дослідження та інновації» («International Conference on Research and Innovations»).

Представники кафедри журналістики та реклами 8–9 листопада 2024 року мали змогу приєднатися до онлайн-обговорення актуальних питань щодо наукових досліджень та інновацій, диджиталізації соціальних медіа, застосування цифрових технологій в освітньому процесі та суспільній діяльності.

Координаторами конференції та модераторами дискусійних панелей від університету були завідувач кафедри журналістики та реклами професор Діана Файвішенко та доцент кафедри Яніна Лісун.

Основні партнери у проведенні конференції:

  • Наукове культурне співтовариство, Наукова дослідницька асоціація, Індія (Research Culture Society, Scientific Research Association, India);
  • Евроазійський університет досліджень та технологій (Eurasian Institute of Science and Technology, EU);
  • Міжнародна мовна рада (International Languages Council);
  • Університет Шинаватра, Патхум Тані, Таїланд (Shinawatra University, Pathum Thani, Thailand);
  • Інститут некомерційних послуг, Німеччина (Institut für gemeinnützige Dienstleistungen gGmbH, Germany).

У роботі конференції активну участь взяли науковці із Великої Британії, Німеччини, Греції, Таїланду, Індії:

  • проф. Ріана Лампу (Rania Lampou), STEM-інструктор, ICT-коучер, Міністерство освіти Греції (Greek Ministry of Education, at the Directorate of Educational Technology and Innovation, Greece);
  • проф. Ангчарін Тонгпан (Angcharin Thongpan), заступник декана «Roi et Rajabhat University», учасник Ради міжнародних мов Таїланду (Thailand International Languages Council, Thailand);
  • проф. К. Раху Вір (K. Raghu Veer), Індійський інститут менеджменту та комерції (Khairatabad, Hyderabad, Telangana, India);
  • проф. Хейху Хав’єр Чін (Xihui Haviour Chen), кафедра бухгалтерського обліку та фінансів Кільської бізнес-школи Кільського університету, Велика Британія (Keele Business School, Keele University, United Kingdom);
  • проф. Маркус Лаунер (Markus Launer), Незалежний інститут некомерційних послуг, Німеччина (Ostfalia Hochschule, Campus Suderburg, Germany & Independent Institute for non-profit Services, Germany);
  • проф. Чіраг Пател (Chirag M. Patel), Наукове культурне співтовариство, Інститут освітніх технологій, Евроазійський університет (Director, Аdmin & IT, «Research Culture Society» and President, «International Scientific Research Association». Program Head, Eurasian University).

Окрема подяка за наповненість онлайн-аудиторії та обговорення актуальних питань на конференції викладачам кафедри журналістики та реклами: професору Ользі Добродум, доцентам Дмитру Яцюку, Галині Алданьковій, Євгенії Кияниці, Євгену Шкурову, Оксані Голік, Оксані Мельніченко, Марині Ковінько. У пригоді стали обговорення трендів наукових досліджень та інновацій, цифровізації в освіті та суспільній активності з міжнародними колегами.

Особливої уваги заслуговують доповіді міжнародних колег за такими напрямами: штучний інтелект – дослідження впливу та викликів (Індія); сонячна енергія в Індії: можливості та перспективи на майбутнє (Індія); використання цифрових платежів у малому бізнесі (Таїланд); маркетингові стратегії у секторі нерухомості – приклад міста Хайдарабад (Індія); виклики глобального підприємництва та інновацій (Греція); цифрове кочування (Індія); баланс між роботою та особистим життям (Індія); гейміфікація у викладанні та вивченні англійської мови (Велика Британія); роль електронного врядування у системі освіти (Індія); стимулювання усвідомленого життя у дітей: інтеграція індійської системи знань (Індія); проблеми у відстеженні кібершахрайства (Таїланд); методологія інтелектуального аналізу даних (Індія); порівняльне дослідження моделей вбудованих слів, їхніх переваг та недоліків (Індія); ефект оцінювання та прогнозування успішності студентів у системах вищої освіти за допомогою AI Smart Classes із використанням алгоритмів машинного навчання (Індія); дослідження впливу штучного інтелекту на професійну ідентичність: бібліометричний аналіз (Індія); класифікація стадії сну: порівняльний аналіз моделей глибокого навчання на основі досліджень CNN (Індія).

За результатами обговорення планується підготовка серії науково-практичних видань «Медіалогія».

ДТЕУ – разом ми сила!
Чекаємо на нові зустрічі!

    

Яніна Лісун,
доцент кафедри журналістики та реклами

09.11.2024
433884
59
остання редакція 11.11.2024