logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

ДТЕУ на «Strategy Forum 2024»

Загальна інформація

Представники Державного торговельно-економічного університету взяли участь в івенті 12 грудня 2024, а саме – STRATEGY FORUM 2024, що організований KA Group, партнерами університету й освітніх програм «Реклама» та «Реклама і зв’язки з громадськістю» спеціальності «Журналістика». Захід став унікальним майданчиком для обговорення сучасних підходів до стратегування і розвитку бізнесу.

Основна мета форуму – допомогти бізнесам адаптуватися до умов невизначеності та ризиків, обираючи гнучкі, ефективні стратегії для досягнення своїх цілей. Учасники івенту мали змогу опанувати нові інструменти сценарного планування, навчитися проводити страт-сесії та аналізувати вікна можливостей у динамічному середовищі.

Від університету на форумі виступили  завідувач кафедри журналістики та реклами Діана Файвішенко та гаранти освітньої програми Олена Мельникович.

Ключові питання, що обговорювалися на форумі:

  • Як визначити та використати вікна можливостей, які відкриваються в умовах постійних змін?
  • На які опори спиратися для ухвалення стратегічних рішень?
  • Як ставити цілі та зосереджувати свої зусилля в умовах невизначеності та постійних ризиків?

Особливу увагу було приділено:

  • Ефективним маркетинговим, фінансовим і HR-стратегіям, які дозволяють бізнесу залишатися конкурентоспроможним.
  • Інструментам сценарного планування, які допомагають бізнесу бути готовим до різних викликів.
  • Новому розумінню стратегування, яке вже не про «жорстке планування», а про адаптацію до змін і пошук найкращих шляхів розвитку.

Форум став місцем для відкритих дискусій, кейс-стаді та обміну практичним досвідом, об’єднавши лідерів бізнесу, експертів та підприємців з усієї України.

Особлива подяка організаторам події Альоні Жупіковій, СЕО Ка Group, та представникам Творчого рекламного об’єднання студентів (ТРОС): Христині Гелелеті, Назару Лісовському, Денису Пилипіву, Дарині Нестеренко, Катерині Гуринович, які стали частиною цієї неймовірної події і отримали нові знання.

Чекаємо на нові події, нові перемоги!
Єднаємося задля Перемоги!

Посилання на сайт з докладним описом програми конференції: https://kagroup.ua/

KA Group – драйвери трансформацій і розвитку компаній через надання актуальної бізнес-експертизи у наших конференціях, форумах, управлінських модулях та корпоративних воркшопах, організованих під запит компанії. Упродовж 10 років KA Group надихає компанії з різних індустрій на ефективні проривні рішення і посилення ресурсу життєстійкості

Чекаємо нових спікерів та нових вражень!
Згуртований ДТЕУ – разом до Перемоги!

Катерина Гнатенко,
здобувач освітньої програми  «Реклама», за спеціальністю «Журналістика»

    

12.12.2024
43630
75
остання редакція 17.12.2024
43630