logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Другий благодійний Stand-Up Time

Загальна інформація

Стіни Державного торговельно-економічного університету знову наповнилися щирим сміхом та оплесками – 13 грудня відбувся другий благодійний Stand-Up Time. Захід від ради студентського самоврядування факультету торгівлі та маркетингу не лише подарував глядачам незабутні емоції, але й допоміг зібрати понад 10 000 гривень на підтримку дитячого будинку.

Програма вечора вражала різноманіттям талантів. Головними зірками стали коміки-першокурсники, які представляли всі шість факультетів університету. Кожен з них продемонстрував власний стиль гумору, чим викликав шквал позитивних емоцій у глядачів. На сцену виходили:

  • Чернюк Максим Іванович (ФІТ 1-5)
  • Родидял Костянтин Вікторович (ФТМ 1-7)
  • Лященко Анастасія Андріївна (ФМТП 1-18)
  • Прикалаб Олег Олегович (ФФО 1-7)
  • Сташук Ольга Ігорівна (ФТБ 1-8)
  • Пестич Богдан Юрійович (ФЕМП 1-16)

Особливою родзинкою стали яскраві хореографічні номери, які органічно вплелися в канву вечора у стилі візуалу серіалу «Гострі картузи». Неочікуваним та приємним сюрпризом для публіки став імпровізаційний виступ редакторів-організаторів заходу – Ткаченка Павла (ФТМ), Олійника Івана (ФМТП), Власюка Артема (ФІТ) та Резавенкова Дем’яна (ФІТ). Вони майстерно «розігріли» зал, створюючи невимушену атмосферу та залучаючи глядачів до інтерактивного спілкування.

Другий благодійний Stand-Up Time відвідало близько 100 глядачів – це красномовно свідчить про те, що студентська спільнота ДТЕУ активно долучається до важливих соціальних ініціатив.  Подібні заходи не лише збирають кошти на благодійність, але й об'єднують молодь, надихають на нові соціальні ініціативи та доводять, що разом і з посмішкою можна зробити набагато більше добрих справ.

Рада студентського самоврядування
факультету торгівлі та маркетингу

13.12.2024
433884
47
остання редакція 20.12.2024