logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Фокус-група з удосконалення бізнес-симуляції

Загальна інформація

З метою формування професійних компетентностей здобувачів вищої освіти, сприяння їхній подальшій успішній кар’єрі та адаптації до вимог сучасного ринку праці 25 лютого 2025 року у Phygital HUB ДТЕУ відбулося засідання фокус-групи з удосконалення змісту та методів викладання дисципліни «Практичний курс «Бізнес-симуляція» на базі Навчально-наукового центру бізнес-симуляції ДТЕУ (ННЦБС).

Учасники фокус-групи: викладачі ДТЕУ та представники торговельних мереж: «Епіцентр» (Лариса Петрова), «Територія мінімальних цін» (Надія Кройтор, Євгенія Левченко), «Антошка» (Іван Чивкін), «NOVUS» (Наталія Степанюк, Максим Мельник), які залучені до викладання дисципліни «Практичний курс «Бізнес-симуляція» як куратори віртуальних ритейл-хабів та бізнес-ментори.

Модератор фокус-групи: директор Навчально-наукового центру бізнес-симуляції ДТЕУ, кандидат економічних наук, доцент Оксана Трубей.

Засідання розпочалося з вітального слова першого проректора з науково-педагогічної роботи Наталії Притульської, яка окреслила мету фокус-групи та вплив її результатів на підвищення якості та освітньої діяльності ННЦБС ДТЕУ.

Основні напрямки обговорення та запропоновані рішення:

  • Оптимізація структури віртуального підприємства «ГЕРМЕС» – об’єкта бізнес-симуляції.

Учасниками фокус-групи надані конкретні пропозиції щодо змін в організаційній структурі відповідно до бізнес-практики сучасного ритейлу. Запропоновано оптимізувати кількість та склад департаментів, зокрема створити департамент категорійного менеджменту або департамент комерції тощо. Також запропоновано альтернативний варіант організації бізнес-симуляції за процесами.

  • Виявлення невідповідностей, «вузьких місць» та невикористаних можливостей під час викладання Практичного курсу «Бізнес-симуляція».

Ключові аспекти:

збільшення залученості студентів до виконання керівних ролей віртуальних ритейл хабів;
активізація комунікаційних процесів між департаментами підприємства;
акцент на маржинальності та ризиках форс-мажорних обставин;
запровадження практики комунікаційних хакатонів та кейс-чемпіонатів у межах курсу.

  • Підвищення мотивації студентів до навчальної діяльності.

Запропоновано:

  • змоделювати «аватар студента»: визначити його ключові потреби, мотиваційні чинники та кар’єрні запити;
  • запровадити рейтингову систему оцінювання діяльності студентів за показниками їхнього навчання та на підставі запропонованих ідей і бізнес-рішень під час бізнес-симуляції;
  • залучати представників бізнесу до проведення занять у ННЦБС.

Подальші дії:

Основні пропозиції та практичні рекомендації, сформовані на засіданні фокус-групи, розглянути на методичній раді університету та в межах груп забезпечення освітньо-професійних програм підготовки студентів, які залучені до бізнес-симуляції.

Після завершення вивчення дисципліни «Практичний курс «Бізнес-симуляція» у червні 2024–2025 н. р. провести командний брейнштурм  для студентів з врахуванням їхньої думки у подальшій роботі ННЦБС.

Щиро дякуємо всім учасникам фокус-групи за активну роботу та цінний внесок у розвиток вітчизняної вищої освіти!

Оксана Трубей,
директор Навчально-наукового центу бізнес-симуляції ДТЕУ.

25.02.2025
433884
269
остання редакція 27.02.2025