logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Roasted Talks | Симуляція досвіду журі міжнародних фестів

Загальна інформація

Представники Державного торговельно-економічного університету за сприяння кафедри журналістики та реклами взяли участь в англомовній онлайн події Roasted Talks, де п’ять міжнародних креативних директорів із нагородами Cannes Lions* та досвідом суддівства на топових фестивалях обговорювали роботи членів ADC*UA, які готуються до міжнародних нагород.

Саме ці лекції дали змогу відчути дух суддівства на міжнародних фестивалях і зрозуміти, як кейс стає нагородним, а також побачити українські кейси очима журі ще до подачі.

Здобувачі спеціальності «Журналістика» мали змогу отримати:

  • Чесний та професійний огляд від тих, хто оцінює найкращі роботи у світі;
  • Інсайти, які допоможуть довести ідею до максимуму;
  • Унікальний досвід, який змінить ваш підхід до створення кейсів.

Вдячні спікерам за лекції, професійні поради і можливість побачити тільки те, що доступно лише членам журі міжнародних фестивалів; організаторам події Клубу ADC*UA; інформаційну підтримку та популяризацію зустрічі у соціальних мережах університету – голові Творчого рекламного об’єднання студентів (ТРОС) Христині Гелеті. Окрема подяка за надання доступу до події Roasted Talks Всеукраїнській рекламній коаліції.

*Cannes Lions – це щорічна міжнародна подія у галузі творчих комунікацій, реклами й суміжних галузей. На фестивалі відзначаються проривні, нестандартні ідеї, підходи і технології, які задають тенденції в розвитку  культури, бізнесу і суспільства.

Приєднуйся і дій!

    

Діана ФАЙВІШЕНКО,
завідувач кафедри журналістки та реклами

20.03.2025
43630
114
остання редакція 20.03.2025
43630