Гостьова лекція від блогера Макса Юрковського
Загальна інформація
У межах Career Week – 2025 у Державному торговельно-економічному університеті для здобувачів освіти відбулася гостьова лекція Макса Юрковського, блогера, інфлюенсера та автора курсів з експертного контенту, на тему «Блогінг, монетизація особистого бренду та реклама у соціальних мережах».
Захід організовано онлайн у межах дисциплін «Блогінг», «Реклама» завідувачем кафедри журналістики та реклами Діаною Файвішенко та доктором філософії (політологія) Катериною Федоришиною
Спікер Макс Юрковський надав детальну інформацію про ведення особистого та професійного контенту у соціальних мережах та месенджерах, виокремив мету блогінгу як самовираження, донесення цінностей, створення ком’юніті та вплив на аудиторію.
Говорили та активно ставили питання щодо особистого бренда, про його створення, автентичність, експертність і стабільність, візуальний стиль, тон повідомлень та побудову довіри з аудиторією. Корисними стали поради щодо створення та розміщення реклами у соціальних мережах завдяки різним форматам реклами (чесні та з дотриманням правил реклами): Reels, сторіс, пости, огляди, прямі ефіри, трендвотчинг та накопичення професійного досвіду.
Спікер наголосила на важливості ролі медіа у формуванні громадської думки та використанні сучасних технологій у комунікаціях, що є невід’ємною складовою успішного блогінгу.
Загалом ця лекція ще раз підкреслила, що блогінг — це не тільки хобі, а реальний спосіб створення особистого бренда та монетизації в цифрову епоху.
Вдячні Максу Юрковському за активність, надані поради та доступ до експертного контенту у месенджерах та на каналі YouTube.
Окрема подяка за популяризацію подій університету у соціальних мережах найкращим представникам Творчого Рекламного Об’єднання Студентів (ТРОС) Христині Гелеті, Ірині Крупко, Анастасії Ромашко.
Діана Файвішенко,
завідувач кафедри журналістики та реклами

