logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

«Career Week-2025»

Загальна інформація

У Державному торговельно-економічному університеті від 07 до 11 квітня 2025 року тривав весняний «Career Week-2025». Упродовж тижня кар’єри щодня понад тисяча здобувачів вищої освіти брали участь у заходах, під час яких представники бізнесу ділилися професійними знаннями та власним досвідом. У  кар’єрних івентах були задіяні сорок один стейкголдер, серед яких п’ять випускників університету. У межах тижня кар’єри відбулося тридцять чотири  заходи за участі роботодавців:

Дванадцять майстер-класів:

  • «5 кроків ефективного пошуку роботи – практичний гайд для студентів», спікерка Регіна МАКЕДОНСЬКА, HR-менеджерка юридичної компанії Мережа права;
  • «Мережа юридичних компаній «Центр правової допомоги. Шлях від помічника до топменеджера компанії», спікер Максим ДЗІСЬ, засновник мережі юридичних компаній, «Центр правової допомоги «Україна»;
  • «Як побудувати кар’єру викладача англійської», спікерка Наталія КОСТЕНКО, HR Школи англійської мови «English Prim»;
  • «Переваги володіння однією іноземною мовою та її роль у вивченні наступних мов», спікерка Наталія ЯРОВА, викладач іноземних мов  «Ideal international school»;
  • «Перша робота. Переваги та підводне каміння», спікерка Олена КОРОТЧЕНКО, начальниця відділу залучення талантів Сенс Банку;
  • «Необхідні soft skills у бізнесі: приклади та як їх формувати» , спікерка Аліна АРУСТАМЯН, спеціалістка з просування бренду роботодавця PwC;
  • «Топ-5 навичок, які зроблять тебе цінним фахівцем», спікерка Анна ЛИСЮЧЕНКО, молодша юристка компанії Sayenko Kharenko;
  • «Юрист майбутнього: як не втратити себе у світі технологій», спікер Артем ЖИЛА, молодший радник TCM Group Ukraine;
  • «Баланс успіху: як сучасний бухгалтер перетворює цифри на кар’єру», спікерка Вікторія ЖАЛДАК, старша консультантка податково-юридичного департаменту Deloitte;
  • «Як бізнес-модель впливає на принципи підбору персоналу», спікерка Анна СМОЛЯР, рекрутерка Timak agro  Ukraine;
  • «Код успіху в МХП. Розгадай формули кар’єрного зростання», спікерка Марина  ШЕПТИЦЬКА, провідна фахівчиня із залучення та розвитку молоді холдингу МХП;
  • «Як стати керівником готелю: лайфхаки від мережі Optima Hotels & Resorts», спікерка Ірина МАГАЛЕЦЬКА, керівниця Навчального центру мережі готелів Optima Hotels & Resorts.

Дев’ять воркшопів:

  • «Соціальні послуги служби зайнятості для молоді. Державні програми підтримки малого бізнесу», спікерки: Людмила БОРСУКОВА, начальниця відділу карʼєрного розвитку та психологічної підтримки Державної служби зайнятості й Ольга ДАБІЖА, консультантка роботодавця;
  • «Non-ІТ або як увійти в ІТ, якщо ти не хочеш кодити», спікерка Анна ПОЛІЩУК, рекрутерка у Boosta; 
  • «Кар’єра в податковій: можливості для випускників», спікерка Алла СУПРУН, заступниця начальника відділу організації навчання персоналу управління персоналу Державної податкової служби України;
  • «Чому аудит найкращий вибір для твого майбутнього», спікерка Яна САХНО, партнерка, заступниця директора департаменту аудиту;
  • «Можливості професійного та карʼєрного розвитку у NOVUS. Активності та проєкти, що зміцнюють корпоративну культуру», спікерка Наталія СТЕПАНЮК, керівниця відділу з управління внутрішніми комунікаціями ТОВ «Новус Україна»;
  • «Стартуй з Ощадом», спікерка Інна ЛИПЮК, старша експертка відділу найму та адаптації на керівні та експертні посади управління найму та адаптації персоналу департаменту по роботі з персоналом Ощадбанку;
  • «Як стати аудитором і не пошкодувати: інсайти, можливості та кейси від Baker Tilly», спікер Арсен ДОВГАНЬ  –  аудитор (А-3);
  • «Знайомство з лідером електротехнічного ринку – VectorVS», спікерка Надія ДЕНИСЕНКО, директорка з управління персоналом;
  • «Твоя кар’єра та можливості з Radisson Hotel Group», спікерка Ярослава ПАЩЕНКО, HR-координаторка.

Вісім гостьових лекцій:

  • «Публічна служба: перспективи для молоді», спікер Андрій БАТКАЛОВ, керівник експертної групи з питань стратегічного розвитку управління Національного агентства України з питань державної служби (НАДС);
  • Кар’єра в ІТ; актуальні напрямки та можливості у SOFTserve,  спікер Євгеній УДОВИЧЕНКО, Education Project Lead;
  • «Від традицій до інновацій. Карʼєрні можливості розвитку», спікерка Валерія ТАРАСОВА, керівниця відділу рекрутингу торговельної мережі ВАРУС;
  • «Як аудитори допомагають компанiям ставати етичними та прозорими», спікери: Анна КУЗОВАЯ, рекрутерка та Максим ПʼЯНКОВ, старший менеджер з аудиту консалтингової компанії Forvis Mazars;
  • «Про Національний банк України. Основні функції», спікерка Ольга КАРДАШЕВСЬКА, начальниця управління стратегічного аналізу та планування Департаменту стратегії та розвитку НБУ;
  • «Розвиток бренду роботодавця: ключові принципи та практика ОККО», спікерка Любов ШИНКАРЬОВА, менеджерка з розвитку бренду роботодавця ОККО;
  • «Банкрутство фізичних осіб: як компанія «Звільнимо» змінює життя людей», спікери: Олег БОЛОТСЬКИЙ, директор компанії «Звільнимо»,  Андрій ІВАНЕНКО, заступник директора зі систематизації та Валерія БАЛІНСЬКА, керівниця юридичного департаменту;
  • «Блогінг, монетизація особистого бренду та реклама у соціальних мережах», спікер Максим ЮРКОВСЬКИЙ – блогер, інфлюенсер, креатор авторських проєктів по контенту. 

Чотири презентації:

  • Презентація проєкту для студентів «Епіцентр можливостей», спікерка Лариса ПЕТРОВА, менеджерка освітніх проєктів компанії  ЕПІЦЕНТР;
  • Презентація компанії Агромат. Пропозиції роботи, спікери: Анна СОЛДАТЕНКОВА, менеджерка з підбору та адаптації персоналу, та Костянтин ЦУП, менеджер з навчання та розвитку персоналу департаменту по роботі з персоналом;
  • Презентація міжнародних онлайн стажувань від Nobel Learning в Україні, спікерки: Софія ДАВИДЕНКО, координаторка соціальних мереж, та Єлизавета УРВАНЦЕВА, менеджерка з партнерства;
  • Презентація компанії Сільпо, спікерки: Юлія ЄВТУШЕНКО, заступниця директора з персоналу офісу персоналу управління компанії та Софія МАЧИНСЬКА, фахівчиня HR. 

Учасники кар’єрних івентів обговорили тенденції ринку праці, зокрема, що нині ринок належить шукачам роботи, а не роботодавцям. Отож студетській молоді необхідно скористатися цією ситуацією, адже вакансій набагато більше, ніж тих, хто їх шукає. Студенти ознайомилися з критеріями відбору персоналу для компаній  різних сфер діяльності.

На думку багатьох роботодавців, наразі найважливішим скілом для всіх співробітників є вміння навчатися. Також цінною навичкою є швидка адаптація в динамічному бізнес-середовищі.

Здобувачі отримали поради щодо розвитку навичок, особливо необхідних у сучасних реаліях та для майбутнього відновлення країни. 

Кар’єрний тиждень завершився практичним майстер-класом із приготування та дегустації запашного скандинавського хліба, хрумких булочок із корицею та карамеллю, ароматного пісочного печива із пряною вишнею від Людмили ВОЙТЮК, провідної технологині відділу досліджень та інновацій  компанії Сільпо.

Бажаємо, щоб усі учасники тижня кар’єри вдало скористалися порадами  стейкголдерів та знайшли свою найкращу роботу.

Дякуємо спікерам за сприяння у працевлаштуванні студентів і випускників університету!

НАВЧАЄМО! ПРАЦЮЄМО! ПЕРЕМАГАЄМО!

Назаренко Оксана,
директор Центру розвитку кар’єри

11.04.2025
43630
314
остання редакція 15.04.2025
43630