logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Майстер-клас | Arbitrage Up «Налаштування реклами»

Загальна інформація

У Державному торговельно-економічному університеті за сприяння кафедри журналістики та реклами організовано у форматі офлайн майстер-клас від Олександра Онуфрієць та Дмитра Білецького, коучів академії Arbitrage Up.

13 травня 2024 року в рамках серії зустрічей із представниками бізнесу для майбутніх фахівців спеціальності «Журналістика», здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» за освітньою програмою «Реклама і зв’язки з громадськістю», у межах дисциплін «Блогінг» та «Реклама», організовано майстер-клас в офлайн-режимі.

Куратором зустрічі виступили: Катерина Федоришина, доцент кафедри журналістики та реклами.

Платформою для налаштування реклами у медіапросторі та набуття практичних навичок стала унікальна лабораторія «Кіберполігон SUTE Cyber Range».

Наставники Arbitrage Up активно провели зустріч, надали практичних порад: як правильно налаштувати digital-рекламу, не порушувати авторські права, акцентували увагу на тому,  що таке «арбітраж трафіку» та як він працює в екосистемі онлайн-реклами та блогінгу; які платформи (Google Ads, TikTok, Facebook Ads тощо) використовуються для залучення трафіку; що таке «офер», «партнерська програма», «трекер», і як будуються рекламні зв’язки між рекламодавцем і арбітражником; які ризики існують у цій сфері (правові, етичні, фінансові); чим відрізняється «білий» і «сірий» арбітраж.

Окрема подяка: спікерам та завідувачу кафедри інженерії програмного забезпечення та кібербезпеки Альоні Десятко за організаційну підтримку зустрічі; Ярославу Шестаку, директору ІОЦ-ГЦІТ ДТЕУ; Діані Шкуропадській, доценту кафедри економічної теорії та конкурентної політики, а також найкращим представникам Творчого рекламного об’єднання студентів (ТРОС) за популяризацію події у соціальних мережах: Христині Гелеті, Анастасії Ромашко.

Діана ФАЙВІШЕНКО,
завідувач кафедри журналістики та реклами

    

13.05.2025
43630
остання редакція 19.05.2025
43630