VІII Міжнародна науково-практична конференція «Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології, інновації»
Загальна інформація
На факультеті торгівлі та маркетингу 21 травня 2025 року відбулася VІII Міжнародна науково-практична конференція «Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології, інновації», метою якої був обмін інформацією, досвідом і результатами наукових досліджень, обговорення актуальних питань щодо стратегій та інновацій у сферах підприємництва, торгівлі та маркетингу в контексті сучасних соціально-економічних процесів.
Організаторами цього заходу були: Державний торговельно-економічний університет, Вища Школа Фінансів і Права в Бєльсько-Бялей (Польща), Університет Ворика (Велика Британія), Королівський технологічний інститут (Швеція), ПНУ «Науково-дослідний університет медичного та фармацевтичного права», ТОВ «АЦЕ Логістикс Україна», ТОВ «Укрнафта», ТОВ «НАША СИЛА», ТОВ «Scrooge Frog AI», маркетингова агенція «WETRUETEAM».
У роботі конференції взяли участь понад 200 учасників, серед яких провідні вчені, викладачі закладів вищої освіти, фахівці відомих українських та закордонних компаній.
З вітальним словом до учасників конференції звернулася Герасименко Анжеліка Григорівна, проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародних зв’язків, д-р екон. наук, професор, яка наголосила на актуальності проведення конференції в умовах викликів сьогодення.
Осика Віктор Анатолійович, декан факультету торгівлі та маркетингу, д-р техн. наук, професор, також привітав учасників та гостей наукового заходу і підкреслив особливу важливість проведення науково-практичних конференцій міжнародного рівня.
На пленарному засіданні конференції свої наукові досягнення презентували:
- Олесь ВАРЕНИК,
д-р юрид. наук, підприємець, президент інвестиційного клубу
INVESTHUB
«Інвестиційне майбутнє України: перспективи та інноваційні підходи»; - Олена ДАШКО,
генеральний директор ТОВ «АЦЕ Логістикс Україна»
«Майбутнє мультимодальних перевезень: інновації та виклики»; - Тарас КАРАВАЄВ,
д-р техн. наук, проф., професор кафедри товарознавства та митної
справи, ДТЕУ
«Програма авторизованого економічного оператора: досвід ЄС та імплементація в Україні»; - Катерина ДОВГАНЬ,
керівник напряму управління магазинами, заступник директора
департаменту непаливних продажів UKRNAFTA
«Основні тенденції та тренди розвитку непаливних продажів на сучасних АЗК UKRNAFTA»; - Катерина
КОВАЛЬСЬКА, маркетолог ТОВ «НАША СИЛА»
«Заряджені на успіх: наша сила стратегічного маркетингу та партнерської взаємодії»; - Максим
МЕЛЬНИЧЕНКО, технічний директор ТОВ «Scrooge Frog
AI»
«Антифрод у диджитал-маркетингу»; - Нікіта
ВАСИЛЬЧЕНКО, СЕО digital marketing agency
«WETRUETEAM»
«Медіадизайн продуктового лістингу – «картки продукту» на маркетплейсах»; - Аліна ОСИНЦЕВА,
канд. фарм. наук, доц., Вікторія ШАПОВАЛОВА, д-р
фарм. наук, проф., ПНУ «Науково-дослідний університет медичного та
фармацевтичного права»
«Стратегії маркетингового позиціювання вітамінних препаратів»
За результатами роботи VІII Міжнародної науково-практичної конференції «Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології, інновації» буде видано збірник тез доповідей.
Віктор ОСИКА,
декан ФТМ, д-р техн. наук, проф.

