logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

VІII Міжнародна науково-практична конференція «Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології, інновації»

Загальна інформація

На факультеті торгівлі та маркетингу 21 травня 2025 року відбулася VІII Міжнародна науково-практична конференція «Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології, інновації», метою якої був обмін інформацією, досвідом і результатами наукових досліджень, обговорення актуальних питань щодо стратегій та інновацій у сферах підприємництва, торгівлі та маркетингу в контексті сучасних соціально-економічних процесів.

Організаторами цього заходу були: Державний торговельно-економічний університет, Вища Школа Фінансів і Права в Бєльсько-Бялей (Польща), Університет Ворика (Велика Британія), Королівський технологічний інститут (Швеція), ПНУ «Науково-дослідний університет медичного та фармацевтичного права», ТОВ «АЦЕ Логістикс Україна», ТОВ «Укрнафта», ТОВ «НАША СИЛА», ТОВ «Scrooge Frog AI», маркетингова агенція «WETRUETEAM».

У роботі конференції взяли участь понад 200 учасників, серед яких провідні вчені, викладачі закладів вищої освіти, фахівці відомих українських та закордонних компаній.

З вітальним словом до учасників конференції звернулася Герасименко Анжеліка Григорівна, проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародних зв’язків, д-р екон. наук, професор, яка наголосила на актуальності проведення конференції в умовах викликів сьогодення.

Осика Віктор Анатолійович, декан факультету торгівлі та маркетингу, д-р техн. наук, професор, також привітав учасників та гостей наукового заходу і підкреслив особливу важливість проведення науково-практичних конференцій міжнародного рівня.

На пленарному засіданні конференції свої наукові досягнення презентували:

  • Олесь ВАРЕНИК, д-р юрид. наук, підприємець, президент інвестиційного клубу INVESTHUB
    «Інвестиційне майбутнє України: перспективи та інноваційні підходи»;
  • Олена ДАШКО, генеральний директор ТОВ «АЦЕ Логістикс Україна»
    «Майбутнє мультимодальних перевезень: інновації та виклики»;
  • Тарас КАРАВАЄВ, д-р техн. наук, проф., професор кафедри товарознавства та митної справи, ДТЕУ
    «Програма авторизованого економічного оператора: досвід ЄС та імплементація в Україні»;
  • Катерина ДОВГАНЬ, керівник напряму управління магазинами, заступник директора департаменту непаливних продажів UKRNAFTA
    «Основні тенденції та тренди розвитку непаливних продажів на сучасних АЗК UKRNAFTA»;
  • Катерина КОВАЛЬСЬКА, маркетолог ТОВ «НАША СИЛА»
    «Заряджені на успіх: наша сила стратегічного маркетингу та партнерської взаємодії»;  
  • Максим МЕЛЬНИЧЕНКО, технічний директор  ТОВ «Scrooge Frog AI»
    «Антифрод у диджитал-маркетингу»;
  • Нікіта ВАСИЛЬЧЕНКО, СЕО digital marketing agency «WETRUETEAM»
    «Медіадизайн продуктового лістингу – «картки продукту» на маркетплейсах»;
  • Аліна ОСИНЦЕВА, канд. фарм. наук, доц., Вікторія ШАПОВАЛОВА, д-р фарм. наук, проф., ПНУ «Науково-дослідний університет медичного та фармацевтичного права»
    «Стратегії маркетингового позиціювання вітамінних препаратів»

За результатами роботи VІII Міжнародної науково-практичної конференції «Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології, інновації» буде видано збірник тез доповідей.

Віктор ОСИКА,
декан ФТМ, д-р техн. наук, проф.

21.05.2025
43630
остання редакція 22.05.2025
43630