logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Додатковий період реєстрації на ЄВІ/ЄФВВ/ЄВВ

Вступнику

Для певних категорій зареєстрованих вступників до магістратури в період із 29 липня до 18 серпня 2025 року буде проведено додаткову сесію ЄВІ / ЄФВВ. Участь у ній мають право взяти ті, хто:

  • не встиг зареєструватися для участі в ЄВІ / ЄФВВ / ЄВВ під час основного періоду реєстрації;
  • зареєструвався для участі в основній сесії, проте з певних поважних причин не зміг взяти участі в тестуванні, не зміг розпочати або завершити виконання завдань вступного випробування;
  • вибрав проходити ЄФВВ за спрямуваннями, предметні тести з яких відбуваються одночасно під час основної сесії.

ДОДАТКОВА СЕСІЯ ДЛЯ ВСТУПУ

ДО МАГІСТРАТУРИ (УЦОЯО)  

ДОДАТКОВА СЕСІЯ ДЛЯ ВСТУПУ

ДО АСПІРАНТУРИ (УЦОЯО)

 

Увага! До початку реєстрації ознайомтеся з ПЕРЕЛІКОМ ВСТУПНИХ ВИПРОБУВАНЬ, а також інформацією про:

вступ до магістратури:

вступ до аспірантури:

Приймальна комісія здійснює реєстрацію за умови

особистої присутності вступника (особиста реєстрація) або дистанційно (дистанційна реєстрація)

ОСОБИСТА РЕЄСТРАЦІЯ

ДИСТАНЦІЙНА РЕЄСТРАЦІЯ

вступникам необхідно особисто звернутись

до приймальної комісії

(м. Київ, вул. Кіото, 19, корпус Конгрес центру, Приймальна комісія)

Графік роботи приймальної комісії:

Понеділок-п'ятниця  - 09:00-17:00 (перерва з 13:00-14:00 )

Субота - 09:00-13:00 (без перерви)

вступникам необхідно надіслати заповнену заяву-анкету  зі своїм накладеним кваліфікованим підписом у форматі p7s та сканкопії (фотокопії) документів за переліком на електронну адресу            mastertest@knute.edu.ua

Корисні посилання для роботи з електронним підписом:

Як отримати електронний підпис?  

Онлайн сервіс створення кваліфікованого електронного підпису 

Онлайн сервіс перевірки кваліфікованого електронного підпису 

Необхідно мати оригінали документів за переліком. Фото можно в електронному вигляді, але розмір не повинен перевищувати 1 Мб

У темі листа обов’язково зазначити прізвище, ім’я, по батькові та пріоритетну спеціальність.

В тексті листа обов’язково зазначити прізвище, ім’я, по батькові (повністю) та номер облікової картки платника податків (за наявності).

Після успішної реєстрації  вступнику на електронну пошту надсилається сканована копія екзаменаційного листка.

УВАГА! Якщо Ви не отримали відповідь протягом двох робочих днів зв'яжіться з приймальною комісією за телефоном (044) 531-31-85 

Перелік документів

Заповнюючи заяву-анкету з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка, потенційні магістри  мають указати населений пункт в Україні або за кордоном,  у якому бажають пройти ЄФВВ та/або ЄВІ,  назву іноземної мови, із якої бажають скласти ЄВІ та назву(-и) ЄФВВ (педагогіка та психологія, психологія та соціологія, економіка та міжнародна економіка, облік та фінанси, управління та адміністрування, політологія та міжнародні відносини, інформаційні технології, мовознавство, історія мистецтв). Для проходження ЄФВВ можна вибрати тестування не більше ніж із двох предметних спрямувань.

А для вступу до аспірантури вказати населений пукт в Україні та назву іноземної мови, із якої бажають скласти ЄВІ.

Увага! За кордоном існує обмеження щодо кількості учасників, які можуть проходити випробування. Тому в разі вичерпання доступних місць у певному населеному пункті певної країни він стане недоступним для вибору.  

Вступник / вступниця має право внести зміни до реєстраційних даних, здійснивши перереєстрацію протягом часу, відведеного для реєстрації.

Для перереєстрації учаснику / учасниці необхідно звернутися до приймальної комісії, яка його / її зареєструвала для участі у вступному випробуванні, і повернути раніше виданий екзаменаційний листок для його анулювання.

Якщо в процесі перереєстрації вступник / вступниця бажає змінити персональні дані – він / вона має надати документ(и), що підтверджує(ють) зміну персональних даних.

Після перевірки документів відповідальний працівник приймальної комісії реєструє вступника та формує екзаменаційний листок.

Оригінал екзаменаційного листка видається вступнику, про що вноситься інформація в журнал видавання екзаменаційних листків. У разі дистанційної реєстрації, оригінал екзаменаційного листка зберігається в приймальній комісії та видається йому особисто або надсилається вступнику засобами поштового зв’язку (про що вступники вказують в анкеті).

Факт оформлення приймальною комісією екзаменаційного листка є підставою для опрацювання персональних даних під час підготовки, організації та проведення вступних випробувань відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»

Для кожного вступника, якому оформлено екзаменаційний листок, на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти  створюють інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури/аспірантури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та PIN-кодом, зазначеним в ньому.

26.05.2025
Svetik
остання редакція 28.05.2025
Svetik