logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Онлайн-семінар «Інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських рішень експортоорієнтованого бізнесу»

Загальна інформація

Кафедрою міжнародного менеджменту із 02 по 10 червня 2025 року було проведено науковий онлайн-семінар «Інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських рішень експортоорієнтованого бізнесу». Участь у роботі заходу взяли: Тетяна Мельник, д-р екон. наук, проф., завідувач кафедри; Оксана П’янкова, канд. екон. наук, доц., доцент кафедри. Доповідачі ознайомили слухачів з актуальними інформаційними ресурсами, що стануть у нагоді експортоорієнтованим суб’єктам при ухваленні стратегічних управлінських рішень стосовно виходу на зовнішній ринок, вибору країни торговельного партнера, географічної та товарної диверсифікації експорту тощо.

До онлайн-семінару долучилися здобувачі вищої освіти різних спеціальностей та освітніх програм денної форми навчання ОС «бакалавр» та ОС «магістр».

Серед компетентностей, на формування яких спрямовано захід, – здатність збирати та аналізувати інформацію, обирати та використовувати сучасний інструментарій, приймати управлінські рішення щодо перспектив розвитку експорту, застосовувати здобуті знання у практичних ситуаціях.

Мета семінару – формування у слухачів / здобувачів комплексу знань щодо інформаційно-аналітичного забезпечення управлінських рішень під час виходу на зовнішній ринок, виборі моделі для експортноорієнтованого суб’єкта, географічно-товарній диверсифікації експорту/імпорту з урахуванням умов доступу та регуляторних вимог релевантного ринку, експортної готовності компанії та товару.

Результатом реалізації семінару «Інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських рішень експортоорієнтованого бізнесу» є підвищення наукового рівня та набуття компетентностей з актуальних питань інформаційно-аналітичного забезпечення управлінських рішень під час виходу на зовнішній ринок.

Слухачі здобули знання щодо: розуміння сутності інформаційного забезпечення та аналітичної діяльності; формування базису розуміння видів та етапів підготовки, прийняття та реалізації управлінських рішень експортера; розуміння доцільності використання різних моделей виходу на зовнішні ринки; знання пошукових інформаційних ресурсів; видів та інструментів тарифно-нетарифного регулювання, рівня торговельного захисту; знання інструментів стратегічного аналізу для виявлення перспектив ЗЕД; знання видів ризиків зовнішньоекономічної діяльності та методів їх нівелювання.

Серед набутих вмінь та навичок: опанування алгоритму пошуку інформації щодо стану зовнішнього сектору економіки України; оволодіння інструментарієм аналізу та вибору перспективного зовнішнього ринку; пошук інформації та формування аналітичної довідки на підґрунті компаративного аналізу умов доступу до релевантних ринків; оволодіння методикою проведення SWOT-аналізу та PEST / PESTEL / PESTELE-аналізу з метою обґрунтування управлінських рішень щодо стратегічного розвитку суб’єкта ЗЕД; оцінювання експортної готовності компанії та товару; аналіз ресурсного забезпечення експортно-імпортних операцій; ідентифікація ризиків суб’єкта ЗЕД; пошук партнерів на платформі ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту».

Оксана П’янкова,
канд. екон. наук, доц.,
доцент кафедри міжнародного менеджменту

10.06.2025
43630
остання редакція 02.07.2025
43630